J0lle Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Sikter vel kanskje litt til FK som produsent.. F.eks her http://cgi.ebay.de/SCHWARZE-FK-ANGEL-EYES-SCHEINWERFER-VW-PASSAT-3BG-CXN_W0QQitemZ380038438550QQihZ025QQcategoryZ72685QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Ja produsent:) Har hørt det er bedre kvalitet på FK deler. de selger f.eks baklykter, framlykter, panserløftere osv:) pleier alltid å spørre om hvem som har laget produktet, det vil jeg virkelig råde andre til å gjøre:) trenger ikke nødvendigvis å være stor forskjell på prisen, men kvaliteten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD90Tech Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Selvsagt.. Ja, er faktisk disse - men jeg er ikke fornøyd.. ..kan jo selvsagt være ett mandagssett jeg har fått.. Da var reiserapporten ferdig på det andre forumet også.. ..jeg er Speedbird.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 GENIALT!:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klews Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 det er ingen problm å montere xenon. brukte ca 15 min på å sette xenon i alle lykter på min passat. alt fungerer strålede bra helt til jeg ble stoppet, måtte da fjerne alt av xenon på bilen.:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0lle Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 det er ingen problm å montere xenon. brukte ca 15 min på å sette xenon i alle lykter på min passat. alt fungerer strålede bra helt til jeg ble stoppet, måtte da fjerne alt av xenon på bilen.:( Hvordan fikk du til det, passat 35I da eller med eldgamle glass som spredde i alle vinkler? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg