eirikjen Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Hei Jeg har fått en stor, fin bulk i min frontfanger, så jeg trenger en ny brukt. Bør helst være sølv/grå metallic, men alle farger er aktuelle. Og i tilfelle jeg ikke får tak i en brukt en, hvor er det rimeligst å kjøpe en ny som ser orginal ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Har en orig coupe-fanger, i gull. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikjen Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Har en orig coupe-fanger, i gull. passer coupe-fangeren på standar 3 dørs astra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Ja si det..? :p Jeg vet ærlig talt ikke, noen andre her på Astraforumet som vet? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 HeiOg i tilfelle jeg ikke får tak i en brukt en, hvor er det rimeligst å kjøpe en ny som ser orginal ut? her har de ivertfall nye fangere http://www.opel-deler.no/astra_g/ Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 ser du og bor i Bergen, ring og hør med blomdal opelhuggeren i arna Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg