Langemyr Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Heisann bytta lås på døra på min opel astra 94 mod. Da jeg tok av trekket på døra greide jeg å ødelgge flere av festene til klips`a. Så nå lurer jeg på hvordan skal du få av trekket uten å ødelegge de festene? Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Når klipsene er 10 år gamle så knekker dem istedet for å bare sprette ut. Ingenting annet å gjøre enn å knekke ivei og bruke 20,- på nye. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Ja det er jo greit nok. men det er festene til klipsa som knekker. Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg