sirolsen84 Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Hei! Motoren min kunne sett bedre ut synes jeg. Ledningsbeskyttelsene er i dårlig fatning og motoren trenger en vask. Kan noen tipse meg om ting eg kan gjøre for å få motoren til å se ut som den trives? Finnes det et "kit" man kan kjøpe til ledningsbeskyttelse? Evt.strutbrace, batteri cover eller andre ting? Siter Live for nothing or die for something Fiat Punto GT;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 ALT finnes.. Sjekk biltemakatalogen samt clas olson eller hvordan det skrives. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirolsen84 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Men er det et helt sett da? Har ikke nok peiling til å kjøpe enkeltvis... Siter Live for nothing or die for something Fiat Punto GT;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 I gammle dager brukte di svart teip til å surre rundt ledninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Men er det et helt sett da? Har ikke nok peiling til å kjøpe enkeltvis... Man får kjøpt div kit ja. Men ikke som passer til hver enkelt modell... Kjøp en slik en, og start.. Men vask motoren først. Men dekk til fordeler og åpne luftfilter, så de ikke får vann på seg. har du plugger som er montert slik at de er nede i noen "hylser", så bruk luft til å blåse ut vannet derifra etterpå. Bruk avfetting, og vann. Men man får også kjøpt div sprayer som er beregnet på motorvask. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirolsen84 Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Okei, dette var gode tips.. Noen ide ke dette settet kan kalles på engelsk? Slik at eg kan søke etter det. Wire protection kit/set? Motoren trenger virkelig en vask, så eg skal til med dette når eg får tid. Noen andre tips til å få motorrommet/motoren til å se bedre ut, styling rett og slett?:D Siter Live for nothing or die for something Fiat Punto GT;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg