Gå til innhold

Min omega b 2,5 v6 liten prosjekttråd

Ranger emnet


Terjeo

Anbefalte innlegg

Endelig etter mye leting og etter jeg nesten ga opp så jeg gjennom noen litt mindre kjente bilsider hvor jeg fant meg en 2,5 v6 omega b 1996. Med kun 150 000 på telleren og null rust.

 

Planer vidre:

 

-Anlegg

-Linselykter

-Felger

-Senk

-Grill

-Bytte kjøre comp

-Kansje lakkering

-Skinninteriør

 

Først og fremst blir det anlegg og linselykter, dette bestilles innen noen få dager, deretter blir det felger og senk. Det andre får komme litt sånn etter hvert (når jeg har penger)

Er til nå utrolig fornøyd med bilen, morsom bil, har sperre så den slipper lett nok på ræva.

 

Bilder kommer om noen min, bare laste de opp!

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her kommer da noen bilder:

 

Motorrommet, litt skittent men skal få seg en vask.

IMG_0015.jpg

 

IMG_0016.jpg

 

Veldig skitten, kjørt et par mil på grusveg i et hælvettes regnvær.

IMG_0017.jpg

 

Null rust

IMG_0018.jpg

 

Null rust

IMG_0019.jpg

 

heller ikke noe rust

IMG_0020.jpg

 

Ikke her heller

IMG_0021.jpg

 

Eller der

IMG_0022.jpg

 

IMG_0023.jpg

 

IMG_0024.jpg

 

IMG_0025.jpg

 

Var "litt" forandring å bytte fra siarraen til omegaen, gjett hvem som går best hehehe.

IMG_0026.jpg

 

Her kommer da et problem:

IMG_0030.jpg

 

IMG_0031.jpg

 

Ikke gått for langt :)

IMG_0032.jpg

 

Må få ny!!

IMG_0033.jpg

 

Spilleren som skal byttes!

IMG_0034.jpg

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sierraen er ikke min, men jeg har brukt den en del.

 

den var heeelt strøken, er ikke noe rust på den heller btw, den har tilogmed KOMPLETT service hefte og 130 000km på telleren. Alltid stått i garasje, men en liten kosmetisk skade på høyre side.

 

En ting som er med omeagen, den fusker rundt 2 000 omdr til 2500-3000 merker det best når motoren blir varm, er ikke hele tia men kommer innimellom. Noen ganger er det værre, merka det veldig godt når jeg kjørte i 80-90 i 5gir, må si jeg likte forbikjøringer i 3 og 120 bedre hehe.

Når jeg nærmer meg 4000 og opp drar den godt, og ikke noe fusking, noen som har noe anelse ang hva dette kan være?

 

Den skal uansett en tur på eu kontroll snart, kan be de sjekke det samtidig.

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår