RCislife Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Plutselig når jeg kjører låser styringen seg når jeg skal svinge til høyre. Dette har jeg opplevd 2 ganger med et mellomrom på 2 uker. Er det noen som har noen formening hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 låser seg hvordan da? mekanisk eller jobber servoen mot deg så du får vridd om du stopper bilen? Er vel noen muligheter Styrestaga tar inni noe så du ikke får retta opp, kikk under bilen etter skader etc. Rattakselkryss el. l. er så slitt eller løst så det låser seg til tider. Kikk etter rattakselen/stamma Rattlås går på, skift denne i såfall Tannstang er så slitt at det låser seg inni der, f. eks mellom pinjong og tannstang Styreventilen til servo er defekt og slipper fullt trykk til Høyre og du greier ikke å rette rattet. Dette er noen mulige scenarioer som du kan kikke på. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCislife Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Den bare låser seg. Servoen jobber ingen ting, men takk for raskt svar. Skal sjekke desse tingene så fort så mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Har merket det samme med min 93 mod gti.. Sporer veldig på dårlig vei og av og til veldig mye tyngre å svinge til eine sida enn andre (høgre). Låser seg på ein måte.. Skummelt på svingete veier, så trenger å finne ut av det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg