kaatek Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Jeg har en vw passat 95 mod. den har gått knirkefritt helt til i dag. Den begynnte plutselig å jukse med elektronikken. lysa blinker (slår seg av innimellom) abs lampa begynner å blinke, oljelapma blinker, cd spilleren slår seg av(blir noen ganger resatt til fabrikk innstillinger) bilen har også stoppa et par ganger, selv om jeg ikke gjør noe som skulle tilsi at den skulle stoppe. noen som har vært ute for noe liknende, eller vet hva som er problemet? jeg er mottagelig for all mulig hjelp, dette haster å få rettet opp! takk for alle svar! Siter navara 04 passat 95 caravelle 88 syncro caravelle 89 coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 høres ut som en jordingsfeil hadde sjekket jordingsforbindelsen fra batteriet og ned til chassiet........skru av og se om det er masse rust og dritt i mellom. mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 fikk ett lignende problem hin dagen med min, kjørte, stoppet kjører igjen, ingen lys i instrument panel og langlys var blitt nærlys og visa versa.. kjører ca 5 min og vips der blei det normalt igjen... sikkert bare en liten jording feil da eg vet det er ikke helt god jording framme, det reinet MYE den dagen og da, kan vere det Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PucheN Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Jeg har en vw passat 95 mod. den har gått knirkefritt helt til i dag. Den begynnte plutselig å jukse med elektronikken. lysa blinker (slår seg av innimellom) abs lampa begynner å blinke, oljelapma blinker, cd spilleren slår seg av(blir noen ganger resatt til fabrikk innstillinger) bilen har også stoppa et par ganger, selv om jeg ikke gjør noe som skulle tilsi at den skulle stoppe. noen som har vært ute for noe liknende, eller vet hva som er problemet? jeg er mottagelig for all mulig hjelp, dette haster å få rettet opp! takk for alle svar! Tenningsbryter!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg