Jumpern Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Trenger et alu-rør til mitt luftfilter, å lurer på hvor i Oslo man kan få kjøpt et slikt? Problemet er at det må være ulik diameter på hver ende. Så røret må også dreies.... Noen?? Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Reis til en rørlegger så blir det nok orden.. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Kan du ikke bruke eksosoverganger fra f.eks biltema? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jumpern Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Ja, kan vel det... Men problemet er at det må være forskjellig diameter i hver ende av røret. Samt at det må være rustfritt.. Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Ja, kan vel det... Men problemet er at det må være forskjellig diameter i hver ende av røret. Samt at det må være rustfritt.. Ja, finnes overganger, eks 2.5" til 3", 2" til 2.5" osv. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 det må være rustfritt.. Aluminiumsrør i rustfritt? :P Disse rørene er oftest tynnveggede rør så å dreie til et sånt kan jo bli litt vrient. Jeg ville gått for et alurør i lik dimensjon med en reduserende silikonslange i ene enden mot luftfilteret, for eksempel. Kan se pent ut det :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jumpern Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Jeh....Fant det jeg var ute etter hos Biltema....Med litt modifikasjoner så funker det fett....! Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg