Gå til innhold

Problem med eclipse

Ranger emnet


Eclipse-R

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kjøpte meg en Mitsubishi Eclipse 1994 modell for ikke så lenge siden. Den gikk egentlig som en drøm de første ukene etter at jeg hadde kjøpt den, bortsett fra at jeg la merke til litt fjusking av og til.

Jeg har sjekket plugger og pluggledninger. Pluggene så helt ok ut for meg, mens det var litt gjennomslag i ledningene, dette var mens bilen gikk ok.

Idag så trekker den helt sykt dårlig, og fjusker som få.

Den holder igjen på en måte, og slipper i ny og ne. Det putrer i potta på tomgang, og av og til så smeller det når jeg gasser på.

 

Jeg aner ikke hva feilen kan være, og istedet for å sende bilen på verksted, så spør jeg først dere om hjelp=)

 

Thanks =)

Oida, den løsna gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vinge til den for ikke så lenge siden. Har kappet den litt ned nå da, men bestemte meg likevel for å selge den (er fortsatt tilsalgs;) )

DSC00304.JPG

 

Hattehylla

DSC00264.JPG

 

Posering :)

P5230111.JPG

 

 

Er på leting etter hvite blinkers til den. SÅ noen på eBay for en stund tilbake, men finner ingen nå. Hvor får man tak i sånt?

Oida, den løsna gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du har problemer med noe som har med tenning å gjøre.. Eller stor lekkasje et sted.

Hva er grunnen til "bulen" på panseret btw?

 

Jeg lukket igjen panseret mens verktøykassa lå oppi:S

 

Neida:P

 

Er det ikke en slik "scoop" på alle eclipser? Den er vel der fordi at kamdreva er så høyt plassert, har jeg finni ut ;)

Oida, den løsna gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lignende problem i min Eclipse. Viste seg å være tennpluggledningene som var råtne, de kan ha trekt til seg mye vann. Kjøpte nye for 700kr, bilen går som en drøm nå! Håper det hjelper :)

 

Btw: Første gang jeg har sett en vinge montert på en annen vinge..

 

Takk for tipset. Jeg bestilte nye pluggledninger tidligere idag da jeg så samme forslag på mitsubishiklubb-forumet.

Får se om det blir noe bedre :)

Oida, den løsna gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår