Jabirkeland Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Noen som har kjennkap til disse kassene. oljen kom rennende plutselig ut av kassen når den fikk mye motstand noen som vet hva dette kan være....?? og hva som skal til for å fikse dette evt hva noen skal ha for en ny kasse hvis noen har Siter 74" VW Boble 1303s - Prosjekt en eller annen moped i ca 9 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Bytt simmering i forkant av kassa. Samme skjedde med min (deilig å kjøre rundt med automatolje lekkende rett ned på eksosanlegget). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabirkeland Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Vet du om det er en jobb somtar lang tid?? Har bestilt paknings sett med simmer ringer i Siter 74" VW Boble 1303s - Prosjekt en eller annen moped i ca 9 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Simringen kan være mye arbeid å bytte ja... Hvertfall på gamle amerikanske automater. Hørte snakk om att man må ut med girkasse/converter/flywheel for å komme til. Tror det er såogsi universalt for alle biler (rett meg om jeg tar feil). Hadde en 2.9 Scorpio for ett år siden, og om det er en ting jeg lærte etter å ha lest mye om disse automatene, så er det att de ikke tåler en dritt. Vær forsiktig med kjøringen videre, ellers kommer den til å ryke fortere enn lappen... Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada83 Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 hallo du jeg har sama problemet med kasen jeg har i scorpion min jeg men de er likar og byge den om til manuel gir da de er mindre arbed de da jeg skal de på min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg