Bird T/A Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Gutta og Vicky liker Nascar. Mye entusiasme, det var også tøft å se at myter om Nascar avkreftes av europeiske raserkjørere. Tiff Needell and Jonny Smith go to Daytona 500 part 1 http://www.youtube.com/watch?v=xJapsmCHMbQ&feature=related Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=aNllP-VwZdg&feature=related Tiff In A Stock Car: http://www.youtube.com/watch?v=U9YwcMNz-hw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Sorry... men fifth gear er jo bare tragisk.... Er jo ufattelig kjedelig å se på. Nei, Top Gear er bil programmet sitt. jaja... det var min mening... :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Morro å se på... Men ja. Top Gear har en vri på ting som er så bra at jeg ikke har ord for det. Som eks. Bygge en Super 7 mens the Stig kjører til banene dem står å skrur den sammen på. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Hvilken ep er det? Tror jeg aldri jeg har sett, og jeg har sett MYE Top Gear. Men ja, Fifth Gear er bare en svak kopi av Top Gear, og de vet det. De kopierer det meste skamløst, og gjør alt litt mindre morsomt enn hva Top Gear-teamet klarer. Håper bare for guds skyld at BBC ikke klarer å splitte teamet slik det har vært snakk om i det siste. Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
padlefot Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 må bare slenge meg på resten av folket, blir dårlig når jeg ser gjengen i Fift Gear kopiere Top Gear, bare navnet tilsier at de burde gå hjem å skjemmes.. latterlig x10. Siter VW Golf GL 1.8 1987 Mercedes Benz 230 E 1996 Nissan Almera SRI 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 I motsetning ti Top Gear gutta som lager et program med komisk vending så er fifth gear gjengen litt mer proffe synes jeg. Underholdningsverdien er større i Top Gear mens fifth gear er mere basert på fakta. Vicki Henderson, Tiff Needell OG Jason Plato er raceførere. Hva har Top Gear? The Stig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Etter så mange år med og ha kjørt superbiler, hyperbiler, og rett og slett gromme biler, skal det sies at Jeremy og Richard er flinke til og kjøre bil.. Om du har sett Season 11, Episode nummer 6, vil du se at Sabine sliter med og kjøre fra Jeremy i minien (England vs. Germany challenge), som forøvrig er hysterisk morsom. Sabine er jo "The nürburgring queen" og har nok kjørt der mer enn de fleste her i verden. Hu kan kjøre, og det samme kan Fifth gear folka. Greit nok, Fifth gear har folk som har kjørt mye løp tidligere, men Top Gear gir nok litt mer info til den vanlige mann i gata, mens fifth gear gir nok mer til menn i dress og stor bankkonto. (Ikke ta det feil - de kjører jo dyre biler, men de "mobber" litt mer. F.eks når de tester BMW M-Bilene) Det er nå min mening Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Joda, ser underholdningsverdien i TopGear, ser på det og jeg. Men man kan jo foreslå en DriverDuel mellom de to programmene? Det hadde vært dritartig.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg