Gå til innhold

Mistet lappen i 100 sone.

Ranger emnet


Larset

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte på E6 i natt sammen med en kompis da det plutselig dukker opp en kule av en motorsykkel i speilet,for som faen, viste seg så at dette var en politi sykkel, som stoppet meg å sa han hadde punktmålt meg til 156km/t. Noe som resulterte i at lappen ble tatt. godtok ikke beslaget, heller ikke at jeg skulle ha holdt så stor fart som 156km/t.

 

Hvordan står jeg i forholdt til dette ang tap av lappen? var i 100 sona,rundt 02 tiden på natta og tomt for andre trafikanter. Bota er ikke det jeg tenker på men trenger lappen i forbindelse med jobben.

 

Å til dere som bare skal si det skulle du tenkt på før, trenger ikke skrive noen innlegg.For det har jeg tenkt på i hele natt.

 

Larset.

1988 Volvo 240 GLE

1987 Hydrolift t-17

Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punktmålet deg? hadde de laser langs veien, eller tok han deg med bil?

 

da hadde jeg krevet

 

- og få se på videoen av målingen

- siste kalirering av måleutstyret

 

 

 

men hvorfort kjørte du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han hadde målt farten ved å regne kjørt strekning å brukt tid,han sa han hadde ligget bak oss en stund, men da må han ha kjørt uten lys, for han var ikke synelig før etter jeg hadde passert ett vogntog. holdt rundt en 140km/t ett sted, så mer på veien.

1988 Volvo 240 GLE

1987 Hydrolift t-17

Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hvor fort har politiet lov å kjøre under utrykning? Neppe så fort.

 

Les GP-4027, hvis du ikke finner noen begrensninger der, gjelder Vtrl § 11 og Trafikkreglene § 2 nr 4 uten andre begrensninger enn angitt. De kan selvsagt ha interne instrukser som gir andre retningslinjer eller begrensninger (for eksempel skal ikke motorsykler forfølges i tett trafikk i Oslo sentrum iht Oslo PDs interne retningslinjer), men det finnes ingen lov eller forskrift som spesifikt begrenser hva slags hastighet politiet har lov til å holde under utrykning eller under forfølgelse av motorkjøretøy.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

jeg kjørte for fort over en strekke som du også gjorde, så fikk jeg sirener bak meg, jeg bremsa ned til fartsgrensa så for jeg så bilen sånn at de ikke skulle få filma meg, slapp unna med det, men tar det litt mer med ro nå. med mindre de har bevis på at du har kjørt så fort så kan de faktisk ikke ta deg, da ville jeg nektet...

 

Mvh.

Mercedes 190e 2.0 -91

Mercedes 190e 2.3-16v -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Helt fantastisk hvor dumme folk er... Kjører som idoioter på vegen, også begynner dere å spekulere i om politiet har lov til å kjøre så fort... Fei for egen dør først, før dere starter/prøver å kritisere andre... Dere fremstiller dere bare enda dummere enn det dere egentlig er!

 

Hmm, hvor fort har politiet lov å kjøre under utrykning? Neppe så fort.

You can run, but you cant hide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk hvor dumme folk er... Kjører som idoioter på vegen, også begynner dere å spekulere i om politiet har lov til å kjøre så fort... Fei for egen dør først, før dere starter/prøver å kritisere andre... Dere fremstiller dere bare enda dummere enn det dere egentlig er!

 

...og det må jo sies å være ganske dumt å fremstille seg selv som enda dummere enn man er, så da er man vel kanskje egentlig så dum som man fremstår, after all? :) Dagens dypeste filosofiske betraktning...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår