NadaX7 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Har ikke sett bilen din nei, men jeg må si at polo delen dør ut! Husker jeg følte det ble litt stille når en del fine polo tråder døde ut pga salg osv. Også var det mest du og litt jeg som postet litt som det falt oss, men nå har du solgt min og jeg min (som jeg ser enda ikke er EU-godkjent selv om denne skulle vært det i oktober tihih, var kanskje bra jeg ble kvitt den i høst). Å nå er det tilfeldige probleme tråder som dukker opp, ingen kjekke mod tråder, litt synd, skulle gjerne følgt med videre på dem selv om har gått over til Honda. Så vist noen andre leser her: BEGYNN Å MOD POLO`EN DIN OG POST BILDER:scared Siter -Best tråd på forumet: http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke) Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg