Gå til innhold

Polo Colour Concept

Ranger emnet


askoy_s40

Anbefalte innlegg

Må si det frister litt med 6n2 lykter på min også ^^.

Passer disse rett på egentlig? eller må man kutte og skjære?

Å får jeg spørre hva pris du ga for dine?

Var på et bil huggeri her om dagen, der skulle slaskene ha 550 kroner PER lykt!, syntes der er drøyt å måtte betale 1100 for to brukte lykter altså? :S

 

ja synted de kler bilen godt:) jeg kjøpte de brukt fra en i vwaudi klubben, betalte vell maks 500 for begge. Så syntes du hadde fått en ganske stiv pris ja..

 

Lyktene passer rett på, men de stikker LITT utenfor, men dette kan tilpasses. Kablene må også forandres litt på, men dette er også en lett sak å gjøre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy f*** for en flott bil du har fikset deg! Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en lik, bare rød, så får se hva som skjer med den etterhvert =) Blir neppe værende i like original som den er nå :yummy:

 

Takk for det, hyggelig å høre!

Ja tror ikke du vil bli skuffet om du finner deg ett godt ekseplar, min har ihvertfall vært trofast de 2 årene jeg har hatt den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har det!:P Føles vell nesten helt greit ut? Aldri kjørt mer en 1.4 som jeg hadde i forige poloen.

1.0 kan jeg love deg at er sløvt. Men fanken for en billig bil å kjøre det. Merker en del forskjell på bensinen fra denne til 1.4`en som jeg hadde før.

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jeg har nå kjøpt inn komplett sett med powerflex foringer til bilen, tenkte jeg skulle prøve å få dette montert selv.

 

Men kreves det presse for å få dem montert? Ifølge monteringsanvinsning så skulle ikke det være behov for dette. Noen som har noen innspill etter egne erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har bilen vært gjennom EU-godkjenning og følgende har/skal bli gjort.

 

- Ny front rute (montert)

- Nye foringer på venstre bærearm (jeg har kjøpt komplett sett med powerflex foringer til hele bilen, pågår)

- Skifte lager høgre side bak (blir gjort)

- Godkjenne senkesett i vognkort (pågår)

 

Måtte også heve bilen 3 cm ettersom den var senket for mye enn det som er godkjent i TUV papirene, samt sette på andre felger ettersom sommerfelgene er for breie;). Så da var det på med vinterfelger, aventer nå tilbakemelding fra Møller om de godkjenner disse på bilen (var noe som biltilsynet krevde om jeg skulle registrere med de felgene..)

 

Fra biltilsynet, med maks godkjent senk:)

IMG_0065.jpg

 

IMG_0068.jpg

 

IMG_0071-1.jpg

 

Fikk idag montert på powerflex foringene på venstre bærearm:

IMG_0155.jpg

 

 

Men, fikk ett problem når jeg skulle skifte foringer på stabstaget (eller hva nå det kalles) som går fra bærearm til bærearm. Bolten knakk jo så klart når jeg skulle skru igjen!! :angry:

 

Så, får ta en prat med møller om det er mulig å bare skifte ut denne bolten istedenfor å kjøpe helt nytt stabstag. Kanskje noen her som allerede vet svaret på mitt spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har ett lite problem med bilen, bare helt uten videre kubber bilen. Har hendt 4-5 ganger nå siden i sommer, med ujevne mellomrom. Nå kjedde det igår, samt idag. Noen ganger starter den igjen etter en liten stund med chinning, andre ganger meget lang tid.

 

Feks igår kubbet bilen plutselig på vei til jobb, og fikk f**** ikke start på den! (Den stopper altså helt plutselig, uten noe forvarsel.) Jeg gikk det siste stykket til jobb til beins, og når jeg kom for å hente den på slutten av arbeidsdagen startet den lett som ingenting.

 

Noen som vet hva problemet kan være??

syntes dette er meget rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fant ut hva problemet var, var bare en sensor i fordeleren som hadde dårlig kontakt:)

 

Må også opplyse om at jeg vurderer å legge bilen ut for salg for tiden.. :( Føler meg klar for nytt prosjekt, selv om jeg kommer til å savne godbilen!

 

 

Så bare til å gi en lyd om de er noen interesserte i en godt bevart polo, den er er for tiden ikke i bruk som vinterbil og står lunt parkert i garasjen:) Fikk ikke gjort ferdig EU godkjenning før vinteren kom, men det eneste er instilling av frontlyktene, bilen selges så klart ferdig EU godkjent.

Endret av askoy_s40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvinner enda en nydelig polo og en meget bra polo tråd fra forumet jo :/.

Var en stund var veldig med kjekt liv her, med Gul stereo polo, og en utrolige nice 6N2 og var vell en Rød(som ble svart og bulket rett etter var ferdig). Alle disse er jo borte, også forsvinner din også. Jaja, slipper du å tenke på rusten som sniker seg som en annen ninja på disse poloene hehe.

 

Hvor mye satser du på å få solgt herligheten for da? :)

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvinner enda en nydelig polo og en meget bra polo tråd fra forumet jo :/.

Var en stund var veldig med kjekt liv her, med Gul stereo polo, og en utrolige nice 6N2 og var vell en Rød(som ble svart og bulket rett etter var ferdig). Alle disse er jo borte, også forsvinner din også. Jaja, slipper du å tenke på rusten som sniker seg som en annen ninja på disse poloene hehe.

 

Hvor mye satser du på å få solgt herligheten for da? :)

 

Takk for hyggelige ord!

 

Er ikke 100% bestemt om den skal selges enda, men er under vurdering.

Om den beholdes så kommer den til å bli brukt av damen som konebil:)

 

Med tanke på rust så er jo understellet nylig sandblåst og tectylert, så satser på det skal ikke bli ett problem med det første. Og angående pris så er det vanskelig å si på en bil som dette, men kommer nok til å legge meg over gjennomsnittspris, ettersom det ikke er en gjennomsnittsbil:) Er vell kanskje også noe vanskelig marked på vinterstid for en bil som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Siste nytt:

 

Poloen blir (heldigvis) ikke solgt, men kommer til å bli brukt av kjæresten. Nå for tiden står den i garasjen og venter på varmere tider!!

Venter for tiden på nye frontlykter (like som de jeg allerede har), ettersom lysjusteringen på de andre plutselig ikke vil sammarbeide.

 

Er dette som gjenstår på å få den EU godkjent, har ikke brydd meg med det før til nå ettersom jeg heller ikke bruker bilen for tiden:)

 

Om noen ønsker å kjøpe de gamle skal de få dem for en billig pris, går sikkert ann å fikse lysjusteringen på en eller annen måte:)

 

Ellers kommer det nok flere oppdateringer her senere;)

Endret av askoy_s40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår