Gå til innhold

Ny Tigraeier her..

Ranger emnet


Sandven

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Endelig ble det litt mer liv i denne tråden, min er også ei hissig lita jente.

 

Ja treffet er den siste helgen denne mnd, har lyst å lage streamer med "Work In Progress" på framruta mi, men har også lyst på streamer med "opel logoen LILLE RØD opel logoen" hvis du skjønner hva jeg mener..

 

Grunnen til at jeg tenkte på å kvitte meg med henne er at jeg har som tidligere sagt lagt ut ca 20.000 siden hun kom i mitt eie, greit nok at hu ser jævlig ut nå, men hu ser (og går) vesentlig bedre enn når forrige eier hadde henne.

 

Forrige eier "vandaliserte" henne og, stakars jenta mi, han reiv ut multifunksjons knappene på rattet (visste ikke at tigra ble levert med dette), reiv ut den originale stereoen og monterte stålfelger på.. det første jeg gjorde var selv å montere på 14" (fant ingen større felger da og ville slite ut dekka), nå for tiden har jeg lyst på nye felger, men sliter med å bestemme meg for om jeg skal gå for 17" med litt senk og 215/45 eller 15" med 195/45 dekk og myye senk..

 

Problemet er bare at jeg vil gjerne senke min 60/60, men fornuften tilsier at det er ikke vits med mindre jeg vil bygge banebil av Lille Rød.

 

Uansett så har jeg funnet noe (masse) jeg har lyst på til bilen min og det er widebody kit, har enda ikke sett noen tigraer i norge med dette..

 

http://www.norvatio.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/78_66/products_id/127

 

Dette skal nok handles inn fortest mulig, kom gjerne med forslag til ting jeg kan gjøre med min, original spoiler skal og forresten handles inn når jeg gidder sammen med originale grøftelys.

 

Hvis du vil så legg meg gjerne til på msn så kan vi prate mer der.

 

j_sandven83@hotmail.com

 

Håper å prate mer med deg snart.

 

Mvh Christer :hello: :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var det bestemt.. senkesett (40/20 for dere som lurte) kjøpes inn iløpet av uken og monteres fortest mulig, framlykter er og bestillt og valget falt på svarte angeleyes.

 

Bilen har også fått nye dekk i 215/40ZR16 dim, duverden for en forskjell på kjørekomforten, bilen hadde 205/50ZR16 før og den pleide spore som et uvær, men med de nye dekka så vil jeg tippe at ca 85-90% av sporingen er vekke dessuten har bilen fått et helsikkes veigrep nå og bedre blir det når senkesettet kommer på.

 

Spør hvis det er noe så skal jeg svare etter beste evne.

 

Mvh

 

Jan Christer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heey Tigra folket ^^,. Jeg har som plan å kjøpe Tigra. Jeg skal se på en til uka i Oslo :). Det er en lysgul 97 modell 1.6 liter. Den har gått 109600 km =). I tillegg er den damekjørt. Skal visst være helt strøken også :). Hvis banken er snill så går jeg for denne bilen. Jeg så du titta på det widebody kittet? Akkurat det titta jeg også på ista :P. Hadde vært artig å kjøpt det! :O Men så kommer jo lakkering i tillegg. Har lagt deg til msn =).

 

Snakkas! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår