al3x Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Slenger ut noen bilder fra turen opp til Våler og VACN sitt hovedtreff 2008. Er flest bilder av min og brunerune sin bil, så da holder vi det til B5 forumet :) Møtte gutta fra Stavanger like ved Gardermoen og så fortsatte vi turen nordover: 3 av oss måtte stoppe og vente litt på resten av kolonna, trege folk :P Så en liten rastepause før vi ble jaget vekk av de ansatte. Var en tankbil på vei og vi sperra halve stasjonen :P lol Ut på veien igjen! Ankommer innkjøringa til campen på Våler: Kjempe flott vei inn til selve camp området! Stakkars brunerune med lave bilen hans. Alle bilene i kolonna lina opp: Setene til brunerune: Og felga: Telt på vei opp: Grilling på gang: Oversiktsbilde av pit'n og området rundt: Så noen til av min og brunerune sin bil etter å ha vaska litt :) Har ingen bilder fra søndagen ettersom jeg måtte hjem på lørdagskvelden desverre. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Digg! Kunne ønska jeg var der ;( Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Faen at jeg ikke var der!!angry2 Så sinnsykt gøy ut ! :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 La ut noen flere bilder på VACN forumet klyde2000 :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Får lyst til å lakkere bilen når jeg ser brune sin :P Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 hva da? lakke den lilla? hehe.. Se på de to søøøte guttene! Takk for en fin tur Alex, var kjekt å fått sett bilen din i live! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Se på de to søøøte guttene! Takk for en fin tur Alex, var kjekt å fått sett bilen din i live! Hehe, takk det samme Rune =D Neste gang får jeg bli værende hele helga og ha med enda mer drikke ( : Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 hva da? lakke den lilla? hehe.. Min er så jævlig full i steinsprut og sår :| Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Gutta på vei fra Stvg til Våler, her på Biltema i Krsand: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Husker du jeg sa vi hadde noen pyroer i gjengen Alex? Her ser du hva du gikk glipp av på lørdag, et helvetes spetakkel! Inni her er det en stk kulegrill og 3 pølser.. Etter noen fant ut de skulle slukke -samt dekke 3 biler med pulver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 hadde vel dårliege erfaringer fra ifjor da folk tente sanktansbål :P Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 kom meg helt til kløfta. Da varmsjærte golfen seg.. Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 huff ser jo nå at jeg skulle ikke ha droppet dette :( Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 huff ser jo nå at jeg skulle ikke ha droppet dette :( Ja nå kan du angre.. Kjekkeste var kanskje banekjøringa. Fikk fillerista meg i en 07 audi tt med 270hk og et sinnsykt grep. Å kjøre gocart var også veldig morro, utenom at alex gruste meg da.. Spilt for mye playstation vett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Go-karten var konge! Kjørte 4 ganger i løpet av dagen :D Gratis var det å! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg