c20let2k Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Starter prosjekt etterhvert på turbo vectraen tenker jeg.. Bilen er en -92 modell som er forholdsvis orginal forutemom 60-60senk, angel eyes frontlykter.. Overtok bilen som prosjektbil, har vært forsøkt gjort innbrudd i i bilen så skal montere nye dører osv. Ta det som er av rust, er ikke så mye men noe er det. Lakkere opp bilen på nytt tenkte jeg, har compositt felger, men ikke dekk på de, får se hva som skjer med de. Motormessig er den orginal forutem om 2.5'' eksos og greenfilter, og sliten orginal turbo hehe.. Tankene mine er og hente mer ut av motoren, har hatt calibra før så kjenner disse motorene ganske greit :D Ny turbo, DSOP Downpipe, Megasquart sprut el Electromotive tec3R. Frontmontert intercooler, XE Kam-akslinger, EDS Innsugsnorkel, osv.. Er borra brembo bremser så skal ikke gjøre så mye med det enda. Kom gjerne med tips til dere som har holdt på med vectra, har bare hatt calibra før så :D More 2come.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Ser bra ut det her, gratulerer! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warhead Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Dette blir bra! Si ifra hvis du er interessert i dører, har ett sett svarte og ett sett sølv dører ;) Siter http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=7490 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=6821 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=6822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Tøft detta her! :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 lekkert ;) viss enn kan calibra kan enn vectra og, og omvendt, hehe.. kan jo gjere dei vanlige tinga som å fjerne dørlistene, lakke ut (og innvendig) plast i bilen sin farge, fjerne alle klistremerke å sote svakt rundtom osv osv men alt det der veit du jo frå før :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Würth Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Næmmen i alle dager! Prikk lik min jo:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Næmmen i alle dager! Prikk lik min jo:tannløs: Sleng ut bilder da!?:m'm: Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Da var nøklene stjålet, ikke spørr.. Håper opel kan skaffe meg nye rimelig fort da den står parkert litt uhøvelig til for og si det slik.. Tenkte og påbynne retting av panser denne uka dersom jeg får taki nøkler. Samt bytte bakre motorfeste, bunnpanne pakning, sim-ring til veivaksel bak oljepumpa, samt div foringer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Kansje ikke så veldig høvelig nei :/ Ser ut som dette blir bra, hadde en sliten vectra a tidligere jeg også, men den er solgt :) Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg