Laaars Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Noen som har erfaringer med deler og utstyr kjøpt på biltema? Vurderer å kjøpe toppakning-sett til Golf 1.8, coil og tenningskabler der... kanskje mer. Er dette holdbart, eller er det bare dritten? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 ...ingen med erfaring? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Jeg bor like ved Biltema (Trondheim) så jeg er der rett som det er. Men jeg har et prinsipp:Kjøper aldri 'viktige' deler der, stort sett alt av nødvendige deler kjøper jeg andre steder, fordi jeg vil koste på en 100-lapp mer, og vite hva jeg får. Verktøy kjøper jeg kun dersom det er 10 års garanti på det. Ellers er Biltema en knall butikk til 'diverse' ting. Forøvrig burde de vel skifte navn til Kjøkkentema, er snart mer kniver og fat der enn bilutstyr... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Har den firkanta høyeffektscoilen derfra på cosworthen, funker som bare det. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libtom Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 jeg har som mål og ha minst mulig ting i bilen med biltema logo på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Glemte og nevne at det meste det står biltama på er dritt, mens det som er logofritt faktisk er ganske ok! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Da kjøper jeg vel coilen, men står kanskje over toppakningenen... litt dritt hvis de ikke holder... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Jeg er veldig uenig i at Biltema er noe dritt...... Tester av diverse (batterier, olje, eksos o.l) har vist at Biltema leverer bra produkter. Ofte dem er utsolgt for akkuratt det du trenger ;) Det meste av produktene er merkevarer påstemplet Biltema-logoen..... Synd at Biltema har fått så dårlig rykte på seg, for de prøver faktisk å gi oss billige reservedeler. Btw: Det er vel som med alt annet. De som har litt for mye penger og helst vil vise seg frem handler dyre deler og tror dem har gjort en god deal. Ikke noe vits å betale mer enn man må vel? Bilen min er ikke full av Biltema-artikler, men det er fordi at Sierra er så driftsikker *ironi*. Lakk over Biltema-logoen og du merker ikke forskjell!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 kjøp ikke bremsedeler på biltema. kona slet ut et sett skiver på 2 år! dvs under 16000 km. klossene var forøvrig like fine!!( mon tro om de ikke er litt harde?) når det gjelder verktøy så er det meste bra ,bare se litt på hva du kjøper. de skrallene med plast håndtak med ilegg av stålplate tåler mye juling. jeg har en med 3/8 tange som jeg har sparket på for å få løs ting i forstillinga. den funker fortsatt som den skal! Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Synes man nesten alltid får feil del på biltema, er jo nesten som å vinne i lotto hvis du får riktig del lissom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 kjøpt endel på bilteme, men pakninger tror eg at eg ville kjøpt en annen plass.bremser er bare å kjøpe en annen plass, disse er for harde, men ellers har di mye greit, fint å kjøpe verktøy der (10 års garanti.ikke det andre) kjøpte et hjullager der bak, skiftet det vel igjen etter ca 3-4 md... det sier litt Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Pakingene skal brukes i en bilcross bil... tror dere de holder? Ser at de skriver på noen av delene "Deler fra kjente / store produsenter"... hvis dette stemmer er det vel bra? Er vel samme fabrikk i kina eller et annet asiatisk land som lager alt og stempler på forskjellige logoer... :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Har enda ilkke hørt om noen som har kjøpt eksosdeler som faktisk passet...Delene kan være bra, men tilpassningen skal være et H#####TE å få til... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Som sagt så skal dette brukes til en bilcross bil, så lettvinte modifikasjoner og tilpassing går bra... :) Tror ikke jeg skal kjøpe eksosdeler der... skal ha strake rør fra Autospar :cool: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Hørte om en som bytta til dempere fra BilTema etter en anmerkning på EU-kontoll. Da han kom til etterkontroll igjen, så lurte de på hvorfor han ikke hadde bytta dempere, som de hadde påpekt... Kanskje ikke BilTema-dempere jeg ville satset på... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg