Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt grommere stabilisatorstag til min golf??

Ranger emnet


colaboy85

Anbefalte innlegg

Du kan bruke stag fra passat som sagt (24mm mot 21mm på gti/g60, tror jeg), da må du også bruke opphengene som sitter på bærearmene, og de andre foringene eller borre/slipe opp de du har.

 

 

Men du vil få en svært understyrt bil ved å kun sette på det uten å oppgradere noe bak, en fram hjulstrekk må være litt overstyrt etter min mening.

 

Bak vet jeg ikke om noen budsjett oppgraderinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke stag fra passat som sagt (24mm mot 21mm på gti/g60, tror jeg), da må du også bruke opphengene som sitter på bærearmene, og de andre foringene eller borre/slipe opp de du har.

 

 

Men du vil få en svært understyrt bil ved å kun sette på det uten å oppgradere noe bak, en fram hjulstrekk må være litt overstyrt etter min mening.

 

Bak vet jeg ikke om noen budsjett oppgraderinger...

 

Takk Takk :)

så jeg kan skaffe foringer å stag fra en passat??

jeg har bakstillinga fra en GTI.. den er vel noe stivere enn vanlig bakstilling??

jeg tenkte å skaffe meg å et stag som står mellom fjerben tårna.. det må vel funke bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde kjøpt dette kitet jeg, Ø22mm foran og Ø25mm bak. Kan sikkert få det billigere hvis du leter litt, er bare en pekepinn.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foran: 21,5mm og 23mm (G60/PG)

 

Ser ut som om GTI og VRG (Golf 3) har 20mm stab-stag foran.. (ETOS).. Men, har ikke tid til å forske nå:P

 

 

okej :) jeg bestilte et 21.5mm jeg da.. får holde for meg det!

på min golf fins det ikke noe stag :( må jo ha det :)

jeg sjekket med møller.. å di sa at det er samme dele nr på stabilisatorstag på golf 2 og 3.. å di kunne ikke se noen forsjell på størelsan! men ikke vet jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn med at en forhjulstrekker er UNDERstyrt, ergo er det greit med litt stivere bak for å nøytralisere.

 

Og som nevnt over her, HR og Eibach...

 

Passat 3A2 og 35I har forøvrig to dim avhengig av stasj eller ei, 24mm på stasjonsvogn, GTI/VR6, 21/22mm ellers.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foran: 21,5mm og 23mm (G60/PG)

 

Ser ut som om GTI og VRG (Golf 3) har 20mm stab-stag foran.. (ETOS).. Men, har ikke tid til å forske nå:P

 

 

Tror ikke disse passer på Golf II, da GTI/VR6 har bredere sporvidde, og antagelig bredere stabstag.

 

Mulig du kan plukke noe fra Seat Toledo

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår