gotthard Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 93mod passat 2L stv, siste dagene nå (etter at varmen komm?) har lampa begynte og lyse noen ganger, om jeg da stopper bilen og starter på nytt slukker oftest lampa, så kan det gå noen dager før den begynner igjen..siste to dagene nå har den lyst mye, i går begynte den og lyse etter ca 2 mil. noen som har peil her? virker som dårlig kontakt et sted? Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supreme Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 jeg har en 94 mod, og min air bag lampe er jeg sikker på har dårlig kontakt.. når jeg starter bilen hender det den ikke går på, eller at den står og blinker litt. den slukker dog alltid sammen med abs lampa når den skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg