Alto Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Orginal Mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 nydelig modding men hadde de ikke tatt vekk muligheten for å legge ut bilder her da?:confused: Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Meget pent! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by audi-maniac nydelig modding men hadde de ikke tatt vekk muligheten for å legge ut bilder her da?:confused: Jo han har bare lagt ut linken! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adolfbobla Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 MMMM, detta var fint, men jeg likte ikke helt hekka!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Jeg liker saffran. Og big-pimpin/tyskstuk/brutalsenka/lowrider-stilen :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Neineineinei... Mod 1. Jeg syns den var bittelitt for mye senka, også kunne profilen hvert litt mer realistisk, hehe. Ellers ville jeg finni en annen vinge. Men utenom de små tinga, syns jeg modden var fin :) Mod 2. Jeg liker ikke blodsenking. hehe Men ellers fortsatt fin mod :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg