klovnster Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 hei, har aldri hatt snøring på hva slags olje jeg skal ha på kjerra.. noen som kan fortelle meg? :P hehe ps. helst litt kjapt da jeg sitter på jobb med lite olje.. tenkte å fylle før jeg dro hjem Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 5w40 holder sikkert lenge Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 aight.. fant vel egentlig ut det.. men da fyller jeg etterpå :) forresten noen som har no triks for å få av oljefilteret? prøvde i vinter uten hell, så skulle gjerne ha skifta det snart.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Bruk orginalt og bare skru av med stor fastnøkkel/skiftenøkkel, er vel det beste rådet. Oljefilter er billig orginalt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 har orginalt filter.. prøvde med fastnøkkel og sånn spesialverktøy til oljefilter, men fikk det faen ikke av :\ Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 I følge de på BilXtra skulle man ha 10w40 på 6n, men går nok mye på det samme uansett. :) Du kan prøve å skru filteret av med hendene om du lar motoren kjøle litt... Kan hjelpe det. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Denne er helt knall til å ta av filteret i polon med.. 49,- på bilxtra.. 10w40 på 6n.. Har alltid hørt 5w50 eller 5w40 jeg da Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg