Gå til innhold

Hva gjør "journalistene" på forumet?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Etter hva jeg forstår, så har journalister som oppgave å samle informasjon og så publisere den igjen, i form av nyheter. Jeg ser det er mange som bærer tittelen "Journalist - Bilforumet.No" eller noe i den duren i signaturen sin. Hvor er materialet deres? Jeg ser veldig sjeldent oppdateringer på "nyheter" på forsiden..

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, hva den vanlige bilforumet-bruker ser er ikke hva som skjer i bakgrunnen, og nå må man ikke glemme det at dette er midt opp i eksamenstider.. Men ja; kan også si det at det har vel kanskje dabbet av litt... Kommer vel tilbake ganske snart kan jeg tenke meg; og får vel svare på vegne av meg selv; jeg er ganske opptatt for tiden, og min kreative muse er ikke helt på greip lengre, men vi kommer vel sterkere tilbake snart ;)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må man skifte ut ganske ofte. Det er gøy en stund, så forsvinner interessen sakte men sikkert.. Sånn er mennesket.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler for og legge til det at det er vel ingen som gjør "feil"; du må huske at dette er noe vi gjør på fritiden, og vi får absolutt ingen ting for det :) Kall meg gjerne en dritt, fasist eller egoistisk; men jeg velger og gjøre private ærend før jeg setter meg ned og skriver her. Men det må også legges til det at det skjer mye i bakgrunnen som den vanlige forumbruker ikke får se ;)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv fikk jeg sparken for en tid tilbake...

 

 

Hø? Hva er det jeg ikke har fått med meg nå?

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting jeg også har lagt merke til, er at journalistene har "Bilforumet.net og ikke .no i signaturen. Det er vel .no som er korrekt?

 

Dette var fra før i tiden når det hette bilforumet.net, ikke .no :) Har vel bare ikke byttet enda.

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hø? Hva er det jeg ikke har fått med meg nå?

 

Jeg fikk en pm om at jeg ikke lenger var journalist siden jeg ikke hadde produsert noe. Derav de doble horisontale strekene i signaturen forresten. Mellom de sto journalisttittelen.

 

Men det passer meg i grunn utmerket. Det nytter ikke å være refsende forumhore og styreformann i Flåklypa Racingteam det ene øyeblikket og journalist det andre. Hvertfall ville jeg ha følt en uheldig rolleblanding da.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker ikke noen "offentlig skittentøysvask" her, men siden du bringer det på bane;

Du hadde ikke skrevet noen artikler siden du meldte deg på som journalist. Derfor ble du, og en haug andre journalister som ikke hadde gjort noe, fjernet fra journalistgruppen.

Dette var i den aktive perioden hvor vi produserte mange artikler.

Nå er vi nede i en "dal" med lite produksjon, men vi kommer oss ut av dalen igjen! :)

 

PS: Ønsker du en ny sjanse Reodor, så er det bare å ta kontakt med meg.

 

PS PS: Og til alle sammen, hvis dere ønsker at denne tråden skal forbli åpen, så foreslår jeg at diskusjonen holdes saklig og ikke går på personer.

----

2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår