Toby91 Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 hei jeg trenger forslag på noen gode forsterkere trenger 1 monoblokk og 1 2-kanaler. maks pris tilsammen 6500kr. takker for hjelp har sett litt på Dynabel Bf-7501 4998,- og Dynabel Bf-1502 1498,- samlet pris 6496,- Takker for all hjelp Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 hva skal det så drive? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Rainbow iPaul 2.400 og iPaul DM2000 til 6490,- tilsammen. Og en viftestyringsmodul skal du få med om du skal legge disse under gulvet baki Astra'en, så du slipper modding... ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 hva skal det så drive? Monoblokka skal foreløpig drive 2 av disse Vet det er billigdritt 2 kanaleren skal drive dette Frontsettet Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Rainbow iPaul 2.400 og iPaul DM2000 til 6490,- tilsammen. Og en viftestyringsmodul skal du få med om du skal legge disse under gulvet baki Astra'en, så du slipper modding... ;) så jo ikke så bra ut dempingsfaktoren i forhold til dynabel forsterkerene men signal/støyforhold var noe bedre på Rainbow forsterkerene Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Godt å se noen fortsatt er interessert i teknisk innhold og oppbygging, men å plukke ut og bedømme forsterkere utifra dempingsfaktor og S/N-ratio alene blir litt "feil", mer enn dét som bestemmer sluttresultatet når det gjelder korrekt lydgjengivelse... både Rainbow'ene og dynaBel'ene vil gi høyttalerne dine sitt beste når det gjelder lyd, dynaBel'en vil nok kunne gi mer subwoofer-volum om det er alt du er ute etter. Og jeg ville egentlig byttet spiller før jeg fortsatte med forsterkerne, så du ihvertfall har en sjanse til å høre forskjell på forsterkerne... ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Godt å se noen fortsatt er interessert i teknisk innhold og oppbygging, men å plukke ut og bedømme forsterkere utifra dempingsfaktor og S/N-ratio alene blir litt "feil", mer enn dét som bestemmer sluttresultatet når det gjelder korrekt lydgjengivelse... både Rainbow'ene og dynaBel'ene vil gi høyttalerne dine sitt beste når det gjelder lyd, dynaBel'en vil nok kunne gi mer subwoofer-volum om det er alt du er ute etter. Og jeg ville egentlig byttet spiller før jeg fortsatte med forsterkerne, så du ihvertfall har en sjanse til å høre forskjell på forsterkerne... ;) skal bytte spiller snart til en av toppmodellene fra alpine eller pioneer dempingsfaktoren sier jo litt om hvor godt forsterkeren har kontroll over elementet visst jeg ikke tar helt feil. men ser jo så klart en god del på sikkringene til forsterkeren og hvor mange amperè de trekker. men du har vel ikke noen bilder av innmaten til Rainbow forsterkerene? Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Ikke glem å bruke ørene her da (dine egne, ikke andres), og stole på hva man hører og om man liker det eller ikke... tekniske data skal ikke bestemme om du liker lyden eller ei, men være et hjelpemiddel på veien for å si det enkelt. Om transistorene i en forsterker kommer fra Sanken eller Motorola er ikke nødvendigvis det som bestemmer hva som blir "best lyd". Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 takker Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 noen som har flere forslag? Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 bump Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 har også sett litt på sonic-electronix er det noe å spessielt å anbefale her?. forhandlere kan gjerne sende tilbud på PM takker for alle forslag;) Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2000 Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 vet det er litt ot, men har en eskeny Mb Quart(bra merke, ikke noe jalla) 5-kanaler, som jeg selger! Ligger på til salgs delen! Selger den for 2500kr inkl. frakt! Tilsvarende forsterker koster ca. 5-6000kr i Norge(vet ingen nettbutikker i norge som selger den)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 har også sett litt på sonic-electronixer det noe å spessielt å anbefale her?. forhandlere kan gjerne sende tilbud på PM takker for alle forslag;) bump Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg