Gå til innhold

Røyk fra forsterker

Ranger emnet


Dataprob

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg var nettopp ute å kobla anlegg. Alt gikk bra og jeg spilte i 10min før det kom røyk fra forsterkeren.

Da så jeg at alle knotter var skrudd på maks, så jeg skrudde alt ned å prøvde igjen.

alt gikk fint i 5min igjen til jeg prøvde å skru knottene opp litt og spilte i ca 2 min før det smalt fra forsterkeren og det kom litt røyk.

 

Nå tør jeg ikke mer!. Så kan noen si meg hva som skjer??.

jeg så nøye over alle koblingene før jeg skrudde på så det er ikke jeg som har kobla feil.

 

Forsterkeren er en USamps XT4000D som drar to REaudio SE12" i en ohm. både strøm og jording er 50mm2 og jording er kobla i baksælefeste.

 

Noen som veit hva det kan være? Har jeg ødelagt forsterkeren min?

87` Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket sikringene? Høres ikke akkurat ut som at forsterkeren din koser seg der den ligger! Er forsterkeren helt ny? Om du ikke har kjøpt den på nettet ville jeg tatt en tur til forhandleren og hørt med dem! Det er jo ikke akkurat slik det skal være?

1982 VW Transporter - Westfalia campinginnredning

16" pentafelger, 19" widescreen Daewoo LCD, Playstation 2

 

Performance by DLS Car Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket sikringene? Høres ikke akkurat ut som at forsterkeren din koser seg der den ligger! Er forsterkeren helt ny? Om du ikke har kjøpt den på nettet ville jeg tatt en tur til forhandleren og hørt med dem! Det er jo ikke akkurat slik det skal være?

 

Sikringene har ikke gått og forsterkeren er splitter ny. Jeg har kjøpt den på nettet så kan ikke reise bort til han :(. Tviler på at den skal være sånn ja. lite kult med en forsterker med røykeffekter:P

87` Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i værste fall får du bare få sendt den i posten på "service" hos han, eller betale benisinen til en kompis som kan kjøre deg bort!

1982 VW Transporter - Westfalia campinginnredning

16" pentafelger, 19" widescreen Daewoo LCD, Playstation 2

 

Performance by DLS Car Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår