Gå til innhold

Pass på bilene deres folkens!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Som de fleste sikkert har fått med seg så ble Audin min stjålet natt til forrige lørdag..

 

Jeg hentet den fra lakk fredag i fire tiden, kjørte rett ut på verkstedet og skrudde den sammen, kjørte så en tur på shell på strømmen i elleve tiden, så hjem ca kvart på tolv.. Kvart over tolv var krisen et faktum og bilen var borte..

 

Først et bilde tatt i lakkboksen..

n805120392_3044636_8367.jpg

 

Så to bilder tatt ca 2 timer før den ble stjålet..

n805120392_3083075_9513.jpg

n805120392_3083076_9954.jpg

 

Noen bilder fra når den ble funnet..

 

normal_24052008_006_.jpg

 

normal_24052008_003_.jpg

 

normal_24052008_002_.jpg

 

Politibilen som tapte..

 

normal_24052008_007_.jpg

 

Takk til alle som har hjulpet med å finne den, 19 timer på å finne igjen en stjålet bil må være ny rekord.. bare synd den er den tilstanden den er i..

 

Lager denne posten for å minne alle på å være forsiktige med bilen sin, spesielt om den er en spesiell bil som feks S/RS audi eller lignende.. Min bil ble stjålet mens flere vitner så dette, så tyvene var veldig frekke. Vitnene visste dessverre ikke at bilen var min og ikke tyvens.

 

Karen ble heldigvis tatt, men tror ikke han får den dommen han fortjener, han har drevet med dette i mange år og bruker fengsel som betalt hotell.. Han skylder vist flere titalls millioner for skader han har forårsaket de siste 20 årene.. Han alene har mye av skylden for at forsikring på S/RS biler er så dyr, så det sier jo litt.. :(

 

Anders

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

faen! hater slike mennesker, de ødelegger for absolutt alle.

hvorfor skal ikke mennesker som har lidenskap for bil å bruker tjente penger for å få bilen slik han vil få ha den i fred?

er så dritt lei snyltere som stjeler andres fordi de har satt seg i en situasjon der de ikke kan skaffe seg slike ting selv.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen! hater slike mennesker, de ødelegger for absolutt alle.

hvorfor skal ikke mennesker som har lidenskap for bil å bruker tjente penger for å få bilen slik han vil få ha den i fred?

er så dritt lei snyltere som stjeler andres fordi de har satt seg i en situasjon der de ikke kan skaffe seg slike ting selv.

 

Det værste er at denne karen stjeler dem for å bruke dem opp og er stolt av det.. Hørte det av en politikar jeg snakket med.. :(

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for at du fikk bilen igjen, selv om den ikke så ut. Ble nok fin med ny lakk! ;)

 

Hvis du leser engang til ser du at den blå stjålet _etter_ at den var nylakkert.. :(

 

Så ja, den var fin de 6 timene jeg hadde den i min besittelse..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at denne karen stjeler dem for å bruke dem opp og er stolt av det.. Hørte det av en politikar jeg snakket med.. :(

 

kjenner jeg får lyst til å knekke bena på han så han aldrig kan kjøre igjen.

hadde jeg hatt en så stilig bil som deg å noen hadde stjelt den å blit tatt tror jeg at jeg hadde stått utenfor fengselet å ventet den dagen han slipper ut.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner jeg får lyst til å knekke bena på han så han aldrig kan kjøre igjen.

hadde jeg hatt en så stilig bil som deg å noen hadde stjelt den å blit tatt tror jeg at jeg hadde stått utenfor fengselet å ventet den dagen han slipper ut.

 

Du er ikke alene om det.. Derfor er det viktig at vi stiller mannsterke opp i rettsaken.. Skal prøve å komme med info på alle forum når jeg finner ut tid og sted.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du fikk den igjen, utorolig synd dette her. Skulle brenne han som tok den. Det er min store skrekk her i verden også.

 

Skal du bygge den opp igjen?

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du fikk den igjen, utorolig synd dette her. Skulle brenne han som tok den. Det er min store skrekk her i verden også.

 

Skal du bygge den opp igjen?

 

Bilen er nok vrak.. Han kjørte gjennom et boligområde med fartsdumper i høy hastighet, og det røyk vist godt av bilen før den stoppet helt.. Han fronta med en politibil og krasjet med en annen.. Så er ikke mye bil igjen dessverre.. :(

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jævlig, du får vel ikke igjen det du har kostet på bilen heller!!

jeg hadde rivd av meg håret å skutt meg i foten av sinne.

har du fått noe hint om hva du kan forvente å få i erstattning for bilen?

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jævlig, du får vel ikke igjen det du har kostet på bilen heller!!

jeg hadde rivd av meg håret å skutt meg i foten av sinne.

har du fått noe hint om hva du kan forvente å få i erstattning for bilen?

 

Ingen som vil fortelle meg noenting før den er takstet.. Men har oversendt alt jeg har av kviteringer på jobber.. Har kvitering på kanskje 40k på motor, bremser og understell.. Også kommer lakken i tillegg.. Så håper at det ihvertfall hjelper litt på hva jeg får igjen.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer hvertfall, det der er jo helt håpløst.

Men er jo bare i nisselandet sånt skjer da, det eneste du får straff for er hvis du kjører 100 i 80'en.

 

Glad jeg har garsje til min baby hvertfall!

 

Han har fått mange bøter og erstatningssaker på seg de siste 20 årene, han skylder vist flere titalls millioner..

 

Garasje hjelper ikke om noen virkelig vil ha bilen din, personen som tok min bil hadde en liste over andre S/RS biler på seg med navn på eier og full adresse.. :(

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår