Gå til innhold

Streetlegal Lier 22.juni

Ranger emnet


Onesome

Anbefalte innlegg

Greit arrangement. Synd med været.

Lite publikumsvennlig pga den strenge sikkerheten langs stripa.

Lite lokale biler som var med. Hadde regnet med japsebiler fra Midnight Club og andre lokale helter med litt krutt under panseret. Kjedelig å se Mustang etter Mustang etter Mustang i 90% av heatene. Eneste som var ordentlig morro å se på var Audi'n og Corolla'n. Kverna gjorde jo også en god profil.....

 

En ting jeg aldri skjønte: Hvorfor havner man på sisteplass etter å ha kjørt for fort? Er det en tid man ikke må under? Og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greit arrangement. Synd med været.

Lite publikumsvennlig pga den strenge sikkerheten langs stripa.

Lite lokale biler som var med. Hadde regnet med japsebiler fra Midnight Club og andre lokale helter med litt krutt under panseret. Kjedelig å se Mustang etter Mustang etter Mustang i 90% av heatene. Eneste som var ordentlig morro å se på var Audi'n og Corolla'n. Kverna gjorde jo også en god profil.....

 

En ting jeg aldri skjønte: Hvorfor havner man på sisteplass etter å ha kjørt for fort? Er det en tid man ikke må under? Og hvorfor?

 

Sikkerhet er alfa og bravo for ett arrangement som EEEGENTLIG ikke skulle vært noe av. Jeg mener, sperre av en riksvei for å kjøre drag :D

 

Ellers er det jo synd men sant, en av arrangøreren(R 33 GTR her på forumet) får ikke lov til å stille. Han har jo en ganske hårete r33. De andre japsene kan jeg ikke svare for men dem lider vel av japsesjuka(rødskilt) hele gjengen :ratatatat

 

De som havna på sisteplass kjører enten over minimumstiden/makstiden, alt etter som hvordan man ser det, i klassen sin. Eller rett og slett slår seg selv ut i bracket-klassen der man setter seg en tid etter kvalikken man ikke kan kjøre under.

 

For å ta meg selv prøvde jeg så godt jeg kunne, men selv jeg sleit med feste og ett tilfelle av bomgiring :D

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var dårlig med feste.!! men ellers en kjempe flott arrangement. Var bare utrolig synd at vær gudene ikke var med oss. sleit litt med auidi syndromet. noen ganger ville den gå på 5 syl!! men takker alle som gjør det mulig å få til slikt i nærområdet.:worshipbm:

Catch me if you can..!! Søker dekk sponsor

 

http://www.moonshineracing.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen er interesserte i tider:

 

Tider: ET Sluttfart 60fot

 

1.: 11.341sek 114km/t 2.886sek

2.: 20.744sek 114km/t 3.463sek (Traff ganske tydelig feil gir biggrin.gif)

3.: 10.958sek 121km/t 3.109sek

4.: 10.275sek 121km/t 2.734sek

 

Ikke verst med dårlig feste!

Kjørte selv disse tidene...som du ser så hadde jeg en liten glipp

også:deng

Drag 2 og 3 var mot selveste Kverna!:driving

 

1.: 11.067sek 120.54km/t 3.131sek

2.: 34.309sek 93.59km/t 26.01sek (Kvelning og startvanskerlol)

3.: 09.905sek 116.38km/t 2.634sek

4.: 09.939sek 130,75km/t 2.729sek

Moonshine Racing

1969 Mini Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst med dårlig feste!

Kjørte selv disse tidene...som du ser så hadde jeg en liten glipp

også:deng

Drag 2 og 3 var mot selveste Kverna!:driving

 

1.: 11.067sek 120.54km/t 3.131sek

2.: 34.309sek 93.59km/t 26.01sek (Kvelning og startvanskerlol)

3.: 09.905sek 116.38km/t 2.634sek

4.: 09.939sek 130,75km/t 2.729sek

 

 

Hvilke bil kjørte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst med dårlig feste!

Kjørte selv disse tidene...som du ser så hadde jeg en liten glipp

også:deng

Drag 2 og 3 var mot selveste Kverna!:driving

 

1.: 11.067sek 120.54km/t 3.131sek

2.: 34.309sek 93.59km/t 26.01sek (Kvelning og startvanskerlol)

3.: 09.905sek 116.38km/t 2.634sek

4.: 09.939sek 130,75km/t 2.729sek

 

 

Hmm, kjapp liten sak det der da. Men hvordan klarte du å kvele den på det våte føret, HAHAHA.

 

Min beste ble 9,4 sek med 129 km/t. 2,4 sek 60 fot.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kjapp liten sak det der da. Men hvordan klarte du å kvele den på det våte føret, HAHAHA.

 

Ikke noe problem!! Våte sko, ikke gummi på gasspedal, slipp clutchen akkurat når gassfoten glipper pedalen!! EASY!! LOL

Det skal vel også sies at jeg ALDRI har gjort dette før, så det var ikke fritt for litt smånerver...

 

Bilen går greit nok den... 216 hk og i overkant av 550 kg.

Sliter med feste ettersom det ikke er så stort marktrykk, og på ujevnt underlag (les:Lierstranda!) så får jeg en sinnsvak torque-steer! Bilen vil gjerne til høyre (eller venstre, alt ettersom..)

så jeg måtte gå skikkelig av gassen ca. halvveis. "Grevlingen"

er i det hele tatt litt lei å styre pga bump- og torquesteer, hvis man ikke kjører på parkett! Skrudde boost til 1,1 bar for å ha litt kontroll, men motoren tåler 1,5 bar, så her er det bedre tider å hente. Skal nok klare å shave et sekund ved tørt og jevnt underlag!

Moonshine Racing

1969 Mini Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår