srednA Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Er det noen som vet hvilke bil jeg kan plukke tilhengerfeste fra? Golf 2? eller passat? Møller viste ikke. Slapp av, jeg skal kjøre uten bakfanger de gangene jeg skal kjøre henger. Da slipper jeg kappe i fangeren. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Skru av fangern og mål avstanden mellom innfestningene i rammevangene. Så kan du måle på G2, G3 og Passat. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 hmmm...hengerfeste? Kan man få det godkjent på denne bilen? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Skal snakke med Møller og finne ut om det er noen som har tenkt på dette med hengerfeste på disse bilene. Skal sikkert mye til for å få det til hvis det går... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Møller / vw har aldri levert krok til Corrado. Jeg fikk svar fra Tyskland, via Oslo. De mente at golf 2 ville fungere, men kunne ikke garantere. Jeg har ikke fått gjort noe mer med saken. Skal på høggern å måle en dag. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6 sjefen Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 hei. har bakfanger til Corrado, med hengerfeste liggende jeg. det kan du få, om du ordner transporten selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 ja, tar den gjerne jeg. er den lett nok for posten tror du? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Det var ein Corrado til salgs på Finn.no før i vår. Ein grå orginal G60 med automatgir og hengerfeste. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg