blikseth Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Her er da min først bil =) gått 32000 å har akuratt bytta topp pakning, reg reim, vann pumpe å stramme hjul. Har satt på hvite blink forand men de er ikke på bildene. Lyst på tåke lys men vil ikke ha orginale. lyst på noen runde noen så vhis det er noen som har link til sider å sånn er det bare å si fra ;) noen som har noen tips til å gjør bilen "grommere" ?:P Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 flott bil, sjekk motorkoden din a saa har jeg kanskje chip til deg :ratatatat Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Nice bil, handlet meg nettopp en likens, defekt motor. Så driver å lapper den sammen nå. Disse er rimelig å kjøre:D AAT kode på denne. Mest sannsynlig 100% skråsikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 japp.. greie biler=) men er det no særlig å chipe så gamle biler ? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 da har jeg chip. 152hk og 350Nm:ratatatat Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Ja, smell på chip. Merkes som faen. Bra drag i forbikjøringer. Skal enda ha større turbo på min samt andre dyser. Motoren får full overhaling så ingen problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Mye S4 og S6-stash som passer på disse da. Hovedlykter og bakrampe feks. Utvendig listverk og speil. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 :driving Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 da har jeg chip. 152hk og 350Nm:ratatatat motoren har jo gått 320 da men dere mener den tåler chipen? mye skal du eventuelt ha for den ? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikristian Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 heisann.ser det er en stund siden du skrev om den chip'n din.har du den ennå?og hva er prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 låner tråden din litt:P der er min. Den er chippet, AAT. Rullet 320. Men jeg overhalte en motor som var gått 240 og satt nedi. Chippen tok knekken på automatkassa, så skiftet den å satt i manuell. Men vurder chip, merkes så utrolig godt! Har i tillegg blokkert EGR, og kuttet ut katalysator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg