Gå til innhold

Miste lappen for fyllesykling?

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

Hehe myggen her oppe er spesielt hissig, driter i alt som heter myggspray osv... Skal være en spesiell mutasjon av elvemygg... Var en myggekspert som sa dette...

 

Jeg tviler ikke ;) Jeg vet ikke nøyaktig hvordan forholdene er nede i Hurdal (nede ved vannet), men oppover mot øvingsområdet Steinsjøen, hvor jeg har vært ved en rekke anledninger, kan jeg ikke huske å ha ha vært nevneverdig plaget av mygg :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For øvrig må jeg få lov til å motsi påstanden din - myggens hjemsted er ikke Hurdal, men Hengsvatn, et militært øvingsfelt i nærheten av Kongsberg.

 

Har aldri sett en eneste mygg på Hengsvann. Det er mulig det har sammenheng med at jeg kun har vært der i mars. Men myggen er da vel ikke plagsom før den er helårs :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett en eneste mygg på Hengsvann. Det er mulig det har sammenheng med at jeg kun har vært der i mars. Men myggen er da vel ikke plagsom før den er helårs :D

 

Der besvarte du ditt eget spørsmål, tror jeg. Helårsmygg har vi nok ikke i Norge, ikke engang på Hengsvatn eller i Hurdal ;) Joda, det er en liten utstikker på sørsiden av vannet som heter "Myggholmen", og der kan det fort bli utrivelig å oppholde seg ;)

 

EDIT: ...og DER tror jeg faktisk at det ble satt rekord i off-topic-prat...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der besvarte du ditt eget spørsmål, tror jeg. Helårsmygg har vi nok ikke i Norge, ikke engang på Hengsvatn eller i Hurdal ;) Joda, det er en liten utstikker på sørsiden av vannet som heter "Myggholmen", og der kan det fort bli utrivelig å oppholde seg ;)

 

EDIT: ...og DER tror jeg faktisk at det ble satt rekord i off-topic-prat...

 

Lurer forresten på hvordan myggforholdene er i Timmy-land? Mer gresshoppe der kanskje...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dere ha et godt eksempel?.. Var en kar som mista førerkortet sitt fordi han skulle hjem fra fylla på byen... i sin egen elektriske rullestol:)

 

Det er sjukt

 

Hva er så sjukt med det? Det er jo et motorisert kjøretøy. Det er grense på 350 kg inkludert vekt av batteriene (tror jeg), som skiller mellom hva som regnes som motorvogn og hva som ikke gjør det.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man kan miste lappen,men jeg tror det ikke.. Fordi: jeg har sett en som sykkla dritings med politibilen på slep.. Og det eneste som sjedde var at han måtte leie sykkelen videre. nå vet jeg ikke om han hadde lappen eller ikke.. men det var jævlig komisk å se på ivertfall.:-)

-Opel Vectra B 98

-Toyota Hiace 4wd lang 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår