Gå til innhold

Mercedes 190 E (griselav)

Ranger emnet


MercFreak

Anbefalte innlegg

Jeg aventerer nå bilen min til salgs.. har ikke rå til og ha den lenger da jeg har nå vært arbeidsledig en god stund og har ikke rå til og ha masse lån.. all begrensning av lån hjelper jo!

 

sjekk her for mer info om bilen.. pris kommer til og være ut i fra hva som skal følge med.. men i utgangspunktet så satser jeg på 90k sånn som den nå står.. så får du heller si fra om du vil ha stereoen som er i den eller komme med bud!!

 

mvh

Lars Morten

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by etg101

syns ikke den var så lav jeg...

 

men da veit du ikke hva du snakker om.. du får heller utale deg når du har sett bilen live og prøve hvordan det er og kjøre en bil som slår nedi på motorveien ved vanlig kjøring...

 

katalysatoren er forresten tatt av fordi den lå nedi bakken uansett hvor jeg kjørte...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KingB

Hmmm.....

 

Skal du selge go' bilen ????

 

Er det ikke gunstigere å prøve å få seg en jobb da....?

 

-Bjørnar

 

Det er gunstig og selge bilen og få seg jobb tenker jeg..

og kollektiv transport til jobb er jo billigere da, så kan jeg spare penger fram til våren og dra til tyskalnd og hente meg ny bil jeg..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Det ser ut som om at du har justert camber på bakstillinga. Det må jo nesten gjøres når man senker 190. Hvordan gjør man det? har ikke sett bak om det kanskje er helt banalt..

 

må man? det finnes ingen måter og gjøre det på orginalt..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når 190n senkes så står jo bakstillinga og spriker på samme måte som boble og E30 BMW gjør, det ser jo litt teit ut, samtidig som du sliter dekk på innsiden. Det kan fikses, får sikkert kjøpt noen deler som fikser det. bare lurte på om du hadde gjort det, for da kunne du evt gitt meg noen tips. Min har standard høyde for tiden den da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MercFreak

 

men da veit du ikke hva du snakker om.. du får heller utale deg når du har sett bilen live og prøve hvordan det er og kjøre en bil som slår nedi på motorveien ved vanlig kjøring...

 

katalysatoren er forresten tatt av fordi den lå nedi bakken uansett hvor jeg kjørte...

er det virkelig morro når det blir sånn at du nesten blir hindra i å kjøre for bilen er for lav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

er det virkelig morro når det blir sånn at du nesten blir hindra i å kjøre for bilen er for lav?

 

Hvor dum er du a?

 

hva får deg til og tro den er så lav at man blir hindra i og kjøre?

Den er så lav som det gåt ann og ha den uten at det blir no vankligheter i trafikken.. fartsdumper kan bli et problem ved full bil bare..

 

og hva har det og gjøre med at jeg prøver og selge en bil?

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MercFreak

 

må man? det finnes ingen måter og gjøre det på orginalt..

 

om jeg hadde djort det så hadde bilen ikke vært mulig og ha så lav..

 

men du får kjøpt no foringer som gjør at du kan rette opp camberen en smule i hvertfall..

Om dekka slites på innsida, så er jo det noe man må ofre for skjønnheten det da..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MercFreak

 

Hvor dum er du a?

 

hva får deg til og tro den er så lav at man blir hindra i og kjøre?

Den er så lav som det gåt ann og ha den uten at det blir no vankligheter i trafikken.. fartsdumper kan bli et problem ved full bil bare..

 

og hva har det og gjøre med at jeg prøver og selge en bil?

 

 

Ikke for å ødlegge tråden men du sa jo selv at den slo nedi ved vanlig kjøring på motorveien..

Så hvem som er dum veit ikke jeg :rolleyes:

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår