Gå til innhold

Streetmeet for noen år tilbake..

Ranger emnet


SofaPute

Anbefalte innlegg

Sitter her å ser på litt filmer fra tidligere streetmeets, og det er helt klart at treffet på OBS! Lillestrøm , sommeren 2004 var et av de beste treffene som noen gang har vært . Hvertfall her på Romerike/Oslo siden, med unntak av treffet på Metro senter i Lørenskog sommeren etter. Hvor Heli 30 (Politihelikopteret) hang over med lyskaster og megafon :ratatatat

 

Til dere som ikke har sett/hørt om OBS! Treffet:

 

Er det ingen som kunne tenke seg å gjenoppleve dette igjen?

Det er bare mindre treff som feks Ingierstrand nå for tiden, for all del jeg er å se på de også,men jeg savner virkelig de stoore treffene hvor alle gikk rundt å så på hverandres biler og snakket med hverandre. Synes det har blitt veldig "gjeng" preg på treffene som er nå.

 

Det er ikke verre enn å finne aktuelt sted,samt tidspunk og spre rundt til alle som kjører bil . Jeg tror dette vil ha _stor_ interesse, iom at det er svært mange som kjenner til tidligere treff av dette kaliberet. Jeg vet også at det er svært mange andre som etterlyser denne typen treff..

 

Utfordringen er da å UNNGÅ at blålysetaten finner ut om dette..

og såvidt jeg vet er det altfor mange uniformerte menn/kvinner innom dette forumet daglig.

 

Alternativet er å snakke sammen på PM, altså vi som går inn for dette, å sende spredning via sms til alle bekjente.

 

Jeg har tro på dette!

Joachim

 

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Detta var fett... Var ikke på 04-treffet, men i 05 var jeg på Metro... Var det som virkelig fyrte igang min interesse... Flere større treff fremover hadde vært noe, helst uten for mye onkel blå.. hehe

1989 BMW E30 320i Touring

1984 BMW E30 320i (spiker)

2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av problemet jeg ser er at det er ALT for mye treff og greier som skjer rundtforbi...

 

ALLE "klubber" med 3 medlemmer eller mer skal ha sitt eget treff, sin egen "big" samling, å helst ha tak i de kjente, i Gatebilsystemet eller andre "Showstoppers"...

 

For så lenge utvalget er enormt, ja da blir det heller ikke noe

"folkevandring" nå det skjer noe...

 

Denna Polisen er blitt oppfinsom å snoker rundt, å OM det blir arrangert noe så blir det postet så mye rundtforbi at "ALLE" vet hva som skjer desverre...

 

En annen ting som er litt komisk er at folk en aldri har hørt om eller ser ut til å ha lite kontaktnett skal dra iland kjempetreff, å de tror virkelig på at de skal samle "folket" selv...

 

Men tipset er at de som arrangerer MÅ få med seg de som er i 30-40 åra bl annet, det er DA det blir folk, når oss "gamlingene" skal ut å treffe gamle kjente, å se hva neste genrasjon holder på med...men, det er lett det blir endel Amcars da...:D

 

Tanken til trådstarter er bra, men det må jobbes under overflaten...det må dras i tråder usynlig for "storebror"

 

DA kan vi få til litt av hvert....UTEN at de forstår HVA som er pågang....:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få til noe treff er ikke lett lenger. er ingen som tør å ta ansvar. Grunnen er veldig enkel,herjing+onkel blå passer dårlig sammen

 

For oss som prøver å få til litt seriøse treff sliter med å få ting godkjent fra politiet. Og grunnen er bare en ting: treff som blir bestemt 2-3 dager før. Masse herjing o.s.v. Ja det er morro å se på. Men det er enda bedre når det skjer i godkjente former. Politiet bryr seg ikke så mye så lenge ting er godkjent og i orden fra dem sin side.

Både jeg og noen andre fra klubben jeg er med i, har hatt flere samtaler med politiet ang treff vi holder på med. Vi har undersøkt om å få til mye på våres treff. Blant annet herjing/burning. Men pga sikkerhet og finne steder som en kan ha treff,så er det ikke så lett.!!!

 

Men snart så blir det ikke flere treff som blir lovlige lenger.

Hvorfor??

Fordi alle satser på såkalte "ulovlige" treff,hvor politiet kommer etter en halvtime/time og jager alle bort.

Og vi som prøver litt seriøse treff får ikke godkjente våres, pga politiet er lei "ulovlige" treff.

 

Jeg minnes et treff på lillestrøm i 06 eller 07 på varemessa,som politiet kom. Det var veldig nære på at alle hadde blitt stengt inne der.

Makan til kaos. Og jeg husker jeg sa det, når herjinga begynte. "Nå kommer snart politiet". Og hvem var det som dukka opp like etterpå!!!!!!!!!!!!

Men det var trivelig,se på biler og treffe likesinnende.

Dere må ikke bruke opp flere kilo med dekk for å treffe andre..!!!!!!!!! Og dere får heller ikke flere damer på kroken..hehehe

 

Nei, få til lovlige treff med herjing/burning o.s.v. Kanskje politiet blir mere hyggelig med oss også.!!!

Hvis vi gjør som det dem ber om. og yppe seg på politiet er noe av det dummeste du gjør.

 

Ha en flott treff sommer..!!!!!!!!

 

Mvh morten

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 juni er det treff på kongsberg.!!

Og det uten burning og herjing.

Treffet er godkjent av politiet. Men burning/herjing er IKKE lov..!! Politiet kommer til å følge med.!! Så hold bilen i ro på treffet. Blir mye bra å se.!!

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 juni er det treff på kongsberg.!!

Og det uten burning og herjing.

Treffet er godkjent av politiet. Men burning/herjing er IKKE lov..!! Politiet kommer til å følge med.!! Så hold bilen i ro på treffet. Blir mye bra å se.!!

 

kunne du ikke laget en egen tråd om det råe treffet du skal lage?!

 

alle husker vel også Ikea treffet med kappkjøring og burning på høyt plan! men nå skal jo alle ha street meet hele tiden, og da sier det jo seg selv at det blir kun de vanlige folkene som blir med.

 

alle husker vel det store treffet på skedsmohallen også hvor det var helt stappfullt.

 

og det beste man får til nå med alle disse meetsa er ett halvfullt ingierstrand med faste folk!!

 

Street meet er ikke lenger street meet, snarere ett treff for de som er interesert i å spole litt med en standard 2,ol sierra.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bruke Gardermoen Raceway mer? Der kan man ha det mye moro uten at blålysa kommer... Si ifra hvis det blir noe "streetmeet" av større dimensjoner der for DA kommer jeg. Dete er gøy!

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne du ikke laget en egen tråd om det råe treffet du skal lage?!

 

alle husker vel også Ikea treffet med kappkjøring og burning på høyt plan! men nå skal jo alle ha street meet hele tiden, og da sier det jo seg selv at det blir kun de vanlige folkene som blir med.

 

alle husker vel det store treffet på skedsmohallen også hvor det var helt stappfullt.

 

og det beste man får til nå med alle disse meetsa er ett halvfullt ingierstrand med faste folk!!

 

Street meet er ikke lenger street meet, snarere ett treff for de som er interesert i å spole litt med en standard 2,ol sierra.

 

helt enig nå i det siste har det bare vært piss street meet. aldrig noe som tar av max 40 stykker som kommer. skal det bli noe skikkelig må man organisere litt og sende ut sms og på forum osv. og god tid i forveien så rykte rekker og spre seg litt. husker godt di gode gamle tidene. tror "rånern" holder på og dø litt ut. før var det altid liv nå har det roa seg litt ingen som tørr og gjøre noe lenger.

 

hadde vært fett og organisert norges største u ofisielle street meet. da kunde det blitt liv

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer mer annpå hvor mange som stiller opp. det ekke "arrangemanget" dere må klage over det er dere selv som ikke kommer ditt;)

 

men vi har stort set faste folk som drar på ingjerstrand.

det er godt det ja.men er jo bare å prøve å få med fler og fler folk! og da kan vi kanskje prøve å få gjenskapt 2004 en vakker dag!.

men ja må si jeg savner det gode gammle. for et rååt minne!

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer mer annpå hvor mange som stiller opp. det ekke "arrangemanget" dere må klage over det er dere selv som ikke kommer ditt;)

 

men vi har stort set faste folk som drar på ingjerstrand.

det er godt det ja.men er jo bare å prøve å få med fler og fler folk! og da kan vi kanskje prøve å få gjenskapt 2004 en vakker dag!.

men ja må si jeg savner det gode gammle. for et rååt minne!

 

men nå er street meet så oppbrukt at flere ikke gidder å dra og se folk spole med slitne biler, samt sladde rundt hemningsløst og uten kontroll.

 

heller hjemme enn på "street meet".

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også kalt latskap/usosialt :P hehe

det er jo opptil vær enkelt hva dem herjer med på plassen da;) så det burde jo ikke ha noe å si egentlig. mer sakt bare kom så blir det gøy.

 

Er den morroa du skaper selv som blir morro ikke hva andre skaper for deg ;)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår