Jon Arne Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Ble fin denne:) Ny type fangere blir pen det da.. Men for guds skyld ikke bytt bakenden til 80-> Min mening,din bil.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Hvis den blir kraftig påkjørt bakfra blir d nytypen, hvis ikke blir karrosn som den er.:) Skal også mest sannsynlig hente dashbord, ledningsnett og bakaksling iløpet av helga, alt sammen fra en 92mod. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 kunne blitt tøft med runde hoved lykter er ikke sikker på om jeg her sett det live, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Flott bil du har skaffet deg=) Skal bli moro og følge denne tråden her:) Stå på! Siter 02 Bmw 520 iat Msport, 96 mod Bmw 5xx e34 90 mod Chevy Suburban(solgt),00 mod Bmw 523iat(solgt),81 mod Volvo 242(solgt),64 mod Volvo Amazon(solgt),65 mod Volvo Amazon HGV(solgt),88 mod Bmw 520i e34(solgt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 bilen er faktisk urørt enda. :) Men har en case, hmm.. er kommet til d punktet hvor jeg er meget usikker på å beholde karros, eller bygge om til >80, har alt liggende så.. alternativt cannadafront med ny hekk å A-vinge, med nytype fangere da seff. Som sagt er jeg meget usikker da jeg egentlig liker nytypen med a-vingen best. hmmm... Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 En i Nærheten Kjører 242 Med den Fronten ;D Kjørte i så fall, Lurer på om han ikke kjørte den ihjel:S Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 hei, behold den som den er, med fangere og alt. bygg evnt inn b230ft/fk, men ikke gjør noe med fronten :) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 hei, behold den som den er, med fangere og alt.bygg evnt inn b230ft/fk, men ikke gjør noe med fronten :) elller rompa! Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 jaja, da tror jeg kanskje jeg er ganske nærme ett endelig valg, beholde karossen som den er, men med USA front lik den på side 2. Kom tilfeldigvis over en USA front ikveld, så da ar d bare å handle! :) Men har USA snutegrill og snutepanser som skal på, også som den på side 2. Er vel forsatt "litt" usikker på baken ennå, men denne fronten passer vel bedre sammen med gammel rompe tror jeg..? Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 jaja, da tror jeg kanskje jeg er ganske nærme ett endelig valg, beholde karossen som den er, men med USA front lik den på side 2. Kom tilfeldigvis over en USA front ikveld, så da ar d bare å handle! :) http://i152.photobucket.com/albums/s175/7650/DSC00283.jpg Men har USA snutegrill og snutepanser som skal på, også som den på side 2. Er vel forsatt "litt" usikker på baken ennå, men denne fronten passer vel bedre sammen med gammel rompe tror jeg..? se der ja, ble bra det ja :) har hele tiden likt den der fronten, bortsett fra de fangerene.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 takk! De der fangerne SKAL av! hehe... Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Er så jævli varmt her at en ikke gidder gjøre stort, man har fåtrt lakka svart i snutegrillen og fått både den og panser montert. Ikke så pent ennå, men føler at jeg er i siget hvertfall.:) Men d kommer seg nok fort med litt lakk og nyere fangere med orginal lippe forran. Inspirasjonsfoto Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 bedre sånn ja:) skiller seg litt ut.. men skal du ikke ha fronten, å luka da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Den største tanken er vel å ha noe som er "litt" mer sjeldent, noe som en ikke møter i veien vær dag liksom.. I og med at jeg går for dette utseendet så er jeg på utkikk etter baklykter fra 264. Så om noen der ute vet av ett sett i bra forfatning hadde jeg satt pris på ett tips på PM. :) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Masus: Ikke fronten hvertfall, litt usikker om luka å bakenden ennå, har bestilt a-vinge å så.. Men blir vel ikke siste 240n dette.:) Regner med jeg kjører tilbake fronten imorgen hvertfall.:) PS: På tide med en oppdatering fra deg å nå..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg