Gå til innhold

Motorbytte

Ranger emnet


thomasff

Anbefalte innlegg

Er vel litt forskjeller på understellet og om jeg ikke gjetter helt feil. Tror det stod noen forskjellige tall i instruksjonsboken som fulgte med golfen org om sporvidde eller noe og sånt no. Og om du skal kjøpe bærebroer til vr6(og gti) så er de annerledes har jeg sett. Så delebil gjør susen ;D søk på autodb så er det 1 eller 2 der...

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er andre bærebruer på vr6 ja, tror de sitter på gti16v, men ikke på 8v eller noe i den gata. Skal ikke si for mye da jeg ikke er helt sikker selv.

Det er i allefall bærebruer som ser helt annerledes ut, samt annen innfestning til stabstag på brua. Naturlig nok annet stag også.

Videre så er det annen splines i navene etter hva jeg har skjønt, samt at bremsene er større, skiver bak og boltsirkelen er 5x100 kontra 4x100 på vanlig golf.

 

Kjøp delebil som andre også sier, er alltid noe som mangler når du kjøper en løs motor.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har hel bil du kan kjøpe. det er skilter på den å alt. det er en stv som eg har bygget om til vr6. det er g60bremser på den men eg har alt av vr6 oppheng ligende.

 

i bilen er det også skin color concept stoler å benk. org el vinduer på 4 dører. etter det eg har forståt så finner du ikke disse stolene overalt. fremme er det klare frontlykter panserforlenger som er støpt i et med panseret.

 

har du en standar kjedelig golf3 så kjøp denne å du får vr6 å det råeste inntriøret. samt litt styling.

golf2 syncro med 1,8 20v turbo.

golf2 vr6 turbo

bora 1,9tdi

vw lt bilbergningsbil

vw transporter tdi arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår