Gå til innhold

Street meet ikke lenger kun forbeholdt bilforumet

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor mange her prøver å 'kaste bensin på flammene' ved å si ting som at Bilforumet.net's offesielle har sagt at andre ikke skal få bruke ordet 'streetmeet' osv

 

Det er ingen (eiere/admins) her som har uttalt seg om at dette er uakseptabelt!

Dette er bare en tråd for å informere og høre hva folket synes om at streetmeet.net har tatt til seg dette navnet og baserer en nettside på biltreff som folket (det er dere/oss) her setter igang på og gjennom Bilforumet.net.

 

Hvis dere ikke klarer å tolke tema i tråden så la det være deres eget problem og ikke 'angrip'(satt litt på spissen) noen for noe de ikke har gjort/sagt.

 

Skal du uttale deg negativt mot noen så ikke gjør det på egenfabrikert grunn.

 

Originally posted by Spaca

syntes det er smålig av dere at andre ikke skal "få lov" til å bruke ord "dere" har "funnet opp".. det blir litt trangsynt syntes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

 

Det er da ingen grunn til det, det er ingen ting man behøver bli enige om. For at et navn skal være beskyttet som varemerke i Norge må det registreres hos Patentstyret, og den kostnaden er det ingen her som vil ta, Trademark er Bullshit, amerikansk lov gjelder ikke i Norge og selv om det finnes tusenvis av firmaer i USA som tjener store penger på TM-registrering.

 

Det neste blir vel at noen henger seg opp i at en større avis har en artikkel som skaper diskusjon og skriver, "Les mer på bilforumet vårt", Nei, hele diskusjonen ligger på fjortis nivå.

 

Jeg mente at hvis de var opptatt av siten kunne de prate med fyren for å høre om han var interessert i et mer offisielt samarbeid(hvis de er interessert i det selv), ikke at de skulle be ham ta siten av nettet :)

--

Hybris / Thorbjørn

http://www.getawayinoslo.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Smurfen

 

Bare for å gjøre det helt klart så var ikkje trademark-greiene til støtte for denne tråden, men for å vise at bilforumet.net ikkje har funnet opp ordet streetmeet. Det blir for dumt å påstå... :)

 

Klar over det, jeg siktet ikke til noe bestemt innlegg. :)

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne tråden fører ikke til noe nyttig eller godt.

men bare mer krangling mellom medlemmene.....å så ender det med som vi har erfart fra tidligere at medlemmene blir mer opptatt av å hakke på hverandre i alle andre tråder fordi dem har et negativt syn på hverandre...

 

derfor er denne tråden stengt.

 

klager sendes på mail. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår