Jushekaggen Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Aften. Jeg driver og skal bygge atter ett stereo anlegg, og har forskjellige fantasifulle planer. eneste som stopper meg er igrunn den informasjon og erfaring med denne type bygging. Noen enkle spm: - Er det noen som har peiling på en internett side hvor man kan få litt dypere informasjon om hvordan man legger dette for og lakkere og den slags? - Er det noen som noen gang har prøvd og spraylakke filten som ofte er i bagasjerom, for og få annen farge? Hvordan vil det bli om jeg lakker svart lakk med sprayboks rett på filten i bagasjerommet i min passat? (tar det ut først vell og merke) - Og til sist, hva skjæres pleksiglass med? (stikksag, baufil, snikkersag:P?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 spraylakkere fungerer helt fint.. ikke like fint som f.eks vinyl eller alcantara, men fungerer.. plexi kan kappes med vinkelsliper.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Lakking av stoff funker fett! Men spør i malingsbutikken å få litt tips! Husk at det blir fort varmt i bilen.. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 har lakka stofftrekket på subkassa mi blått,men skal lakke det svart igjen...funker fint,, og gulvteppet/underlaget inni bilen lakka jeg svart...ble som nytt:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg