Gå til innhold

Hva skal du kjøre på landsfinalen jr?

Ranger emnet


devil duck

Anbefalte innlegg

Aldrig si aldrig :P

Han har påkosta motoren ca. 25 laken og flere sett med helt nye dekk. ;)

 

Høl i hue! Hører ikke hjemme i bilcross... Greit folk koster på litt til landsfinale assa, jeg gjør det selv, men ikke på langtnær så mye. Bilen kommer ca på 13k sammla med alt. Sant som dette som ødelegger bilcrossen. Å koste på 25k bare i motor er jo helt sykt.

Eller tar jeg helt feil??

Noen med meninger??

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høl i hue! Hører ikke hjemme i bilcross... Greit folk koster på litt til landsfinale assa, jeg gjør det selv, men ikke på langtnær så mye. Bilen kommer ca på 13k sammla med alt. Sant som dette som ødelegger bilcrossen. Å koste på 25k bare i motor er jo helt sykt.

Eller tar jeg helt feil??

Noen med meninger??

 

endelig noen flere som meg:D. du er min helt HP.

 

har en bil til verdi 17.000 stående hjemme, men kosta meg kun 8.000 så hvorfor i alle dager lage dere kvasse biler?. 13 hørtes mere normalt ut HP. det er en pris de fleste kan leve med til landsfinale selv om også det er jo en del over, men alikevell funker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på pruluden så blir jeg å bruke ca 3000 tilsammen uten dekk... det vil nå vise seg hvordan det går.. bil til over 8000 har jeg aldrig bygd .. meste jeg har brukt er ca 6 lapper

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn det skal låte egentlig.. har aldri hatt bil over 9 faktisk. for jeg legger som regel 3 bud når jeg først legger no. da blir det liksom 8900..

 

men nå har jeg kjøpt meg en 740 for 7 lapper. buret må bøyes så det blir fort en 500kr hos en kamerat og så må jeg ha brytere, alt ellers skal være ok på den. det blir vel den aller dyreste bilen som jeg har byggd. bygger jeg helt fra bunn selv sånn som med 244'n min så blir det billig bil, den jeg har nå har kostet 5500kr og den har jo bevist seg konkuransedyktig enkelte løp den, vant jo i helgen med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet noe mer anngående reisestøtte dit? lurer på om det blir mye for meg... må kjøre 80 mil en vei ca.

 

funka dårlig i fjor med reisestøtte fikk den 6-7 måna etter .. men 80 mil er jo greit jeg må kjøre 127 mil

 

 

og JA jeg er i nmk harstad

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår