Mirus Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Mange av dere har sikkert hørt den på radioen. Sånn luguber melodi. Høres nesten indisk ut i starten! Noen som har peil på hva den heter, og hvem som synger den? Jeg har glemt det helt, og det irriterer meg!! :mad: Prøvd å finne ut det i ett par dager nå, men er helt stille for meg... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 ja vet hvem du mener.. den suger noe helt villt! at seriøse radiostasjoner spiller noe sånnt er ubegrepelig. norge har avlet fram drittmusikk før altså men nå har det nådd toppen! foresten er det Silent Forces og en eller annen pakkis som har låten.. husker ikke helt navnet.. slazadad eller noe.. :aug: Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by Schlasken ja vet hvem du mener.. den suger noe helt villt! at seriøse radiostasjoner spiller noe sånnt er ubegrepelig. norge har avlet fram drittmusikk før altså men nå har det nådd toppen! foresten er det Silent Forces og en eller annen pakkis som har låten.. husker ikke helt navnet.. slazadad eller noe.. :aug: Ja du har helt rett! Men, takk for navnet. Det lettet meg fryktelig! Hehe, har nesten ikke gjort noe annet enn å prøve p komme på det navnet de siste dagene. :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Paperboys - Barcelona ? Det er en fet sommer-låt iaff :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by boXer Paperboys - Barcelona ? Det er en fet sommer-låt iaff :) nei det er ikke den.. men den suger den og.... :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Ja det var den jeg skulle frem til :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 jeg klarer ikke bestemme meg for om den sangen er kul elelr ikke... den er litt sånn wannabee....amtidig litt grei...kult refreng..men lyricen suger jo alt i alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by Håkon A jeg klarer ikke bestemme meg for om den sangen er kul elelr ikke... den er litt sånn wannabee....amtidig litt grei...kult refreng..men lyricen suger jo alt i alt. Kan vel konkludere med at den er noe for seg selv... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by Håkon A jeg klarer ikke bestemme meg for om den sangen er kul elelr ikke... den er litt sånn wannabee....amtidig litt grei...kult refreng..men lyricen suger jo alt i alt. Hvis du ikke klarer å bestemme deg om den er kul eller ei, så setter du på mpetre (97,0) en hel dag og ser hvilke snager du hater mest når dagen er over - Spritney Bears m/bompibjørn sangen og den rap møter banghra greia..... blir så møkklei de to at det er til å spy - og så spilles de 3 ganger i timen eller.no..... kanalen er kjøpt og betalt av plateselskapene :( Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 MP3 en hel dag? *GRØSS* Hadde nok holdt ut et kvarter.. Den derre Elvis vs JXL er vel omtrent den eneste bra låten på radio.. Vet ikke om noen enda som ikke liker den? Eller? Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 elvis sangen er bra den, men jeg er så jævlig lei av den.. har jobba hele sommeren og bare hørt på petre så jeg er lei av ALLE sommerhitene i år.. litt kjipt egentlig.. for det er mye bra.. apropos bra. har dere hørt tom waits - god`s away on business?? den er dritbra! :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by erling MP3 en hel dag? *GRØSS* Hadde nok holdt ut et kvarter.. Den derre Elvis vs JXL er vel omtrent den eneste bra låten på radio.. Vet ikke om noen enda som ikke liker den? Eller? Siden du spør:d så spyr jeg av den også, var kul 2 ganger eller .no, emn nå kan du ikke gå nedover gata engang uten å høre den.. bah.. møkklei... Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 10, 2002 Rapporter Share Skrevet August 10, 2002 Originally posted by LoppaSiden du spør:d så spyr jeg av den også, var kul 2 ganger eller .no, emn nå kan du ikke gå nedover gata engang uten å høre den.. bah.. møkklei... Skjønner at du blir drittlei, har ikke rukket å bli lei akkurat den enda, har slutta på jobb og slepper å høre på radio violin Skulle hørt de reklamene vi har på lokalradioen her, da hadde du antaglig spydd i flere uker... Originally posted by Schlaskenhar dere hørt tom waits - god`s away on business?? den er dritbra! Tom Waits er jo en gammel ringrev, tror ikke jeg har hørt den du mener. Han er dyktig å lage musikk men ikke fullt så flink å synge, hvis jeg ikke husker feil. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg