ChevyKen Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Her er noen få bilder av nye C6 Corvetten. Bildene ble tatt søndag av en som oppdaget at GM hold på med en videoshoot rett ved huset hans: Personlig syns jeg den ser skikkelig fet ut - men litt vanskelig å få hele inntrykket uten at å se den i vanlig "bakkeperspektiv". Det som virkelig skuffer meg da, er at de har gått bort fra vippelykter. Vippelykter og quad-baklykter er tross alt Corvette-varemerker i de siste 40 åra. Heldigvis er det fremdeles 4 baklykter da! ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Det så ut som en kraftig forbedring fra den forrige modellen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by ChevyKen Her er noen få bilder av nye C6 Corvetten. Bildene ble tatt søndag av en som oppdaget at GM hold på med en videoshoot rett ved huset hans: Personlig syns jeg den ser skikkelig fet ut - men litt vanskelig å få hele inntrykket uten at å se den i vanlig "bakkeperspektiv". Det som virkelig skuffer meg da, er at de har gått bort fra vippelykter. Vippelykter og quad-baklykter er tross alt Corvette-varemerker i de siste 40 åra. Heldigvis er det fremdeles 4 baklykter da! ;) Ken Ser jo jæ... bra ut !!! Har sett noen spyshots og der så den forferdelig ut (plasta inn også da) Men denne.. Fy så kul ! Eneste som var styggt var dørhåndtakene ! puke Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Er ikke spesiellt begeistra for vertikale håndtak selv jeg, men designet på denne var jæævli bra.. tipper motor matcher utseende :D Ikke værst for en ramlikaner.... :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Den var jo helt sinnsykt deilig. den deiligste bilen jeg har sett bilde av i dag.. trakk liksom forhuden litt i bakre posisjon den der. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 trakk liksom forhuden litt i bakre posisjon den der. [/b] :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 :rolleyes: Tjaaa... synes den begynner å ligne mere og mere på alle andre sportslige biler jeg men... har liksom mista serpreget sitt! men skal tillegges at det kanskje er litt tidlig å være for bastant før en får se litt flere bilder.;) Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Syns ikke de har mista særpreget sitt. Hvis du ser på Første Corvette laga på 50 tallet en gang.. Og ser gjennom alle modellene. så vil jeg påstå at det er en av sportsbilene som har hatt et særpreg gjennom alle år.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Hersker Hans Syns ikke de har mista særpreget sitt. Hvis du ser på Første Corvette laga på 50 tallet en gang.. Og ser gjennom alle modellene. så vil jeg påstå at det er en av sportsbilene som har hatt et særpreg gjennom alle år.. At corvetten har hatt et særpreg kan jeg være enig i..... men nå synes jeg at den ligner en krysning av nye viper`n og en Honda NSX...! det var vel som å banne i kjerka men...:rolleyes: Nei, får håpe på et gjensyn med Camaro om noen år...her er et forslag i litt retro stil: http://www.popularhotrodding.com/features/0312PHR_Fifth_Reloaded/ Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 trenger dere specs er det jo bare å spørre ascona... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by GS 66 At corvetten har hatt et særpreg kan jeg være enig i..... men nå synes jeg at den ligner en krysning av nye viper`n og en Honda NSX...! det var vel som å banne i kjerka men...:rolleyes: Nei, får håpe på et gjensyn med Camaro om noen år...her er et forslag i litt retro stil: http://www.popularhotrodding.com/features/0312PHR_Fifth_Reloaded/ Skjønner hva du mener. Men jeg syns den ligner mye på Stingray fra 1969 og, og da er jeg fornøyd, Min teori er at designerne sikkert designer tøffe biler. så trykker de Enter i et sånn vindtunnel program eller noe, så blir alle bilene helt like. Retro Camaron er grisesexy. Fin front med stor pupp på panseret. Smal midje, breie hofter og litt glimt i øyet.. Sikkert rå i senga den der.. øhh på veien mener jeg.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Hersker Hans Retro Camaron er grisesexy. Fin front med stor pupp på panseret. Smal midje, breie hofter og litt glimt i øyet.. Sikkert rå i senga den der.. øhh på veien mener jeg.. Nå må du ikkje ta heilt av!:D Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 american power at its finest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 jeg synes det mangler en del av corvette stuket, den har engang ikke kurver over bakhjulet. også har den engang ikke vippelykter! det er ille, jeg tror engang ikke det er sant og at det bare er GM som har lagd en prototype uten vippelykter for å forvirre folk *drømme tenkning* Corvette C3 er min favoritt så langt. Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Grunnen til at dei har gått bort ifrå vippelykter er nye kjøretøyforeskrifter i EU og USA. Vippelykter er frå en tid då det var vansklig å lage små lykter med godt lys, det har blitt for umodærne på en slik ny bil. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg