Amatør1 Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Jeg leter etter noe som kan fjærne sparkestriper på innsiden av dørene, dørstokken osv. De fleste kjenner vel til dette problemet, særlig med svart interiør... Turtle cockpitshine er IKKE akuelt. Noen som har noen tips, eller produkter som tar dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Eventuelt bruke noe såpe på først for å få vekk skitten, hvis det er ille. Og ta på noe cockpitt spray etterpå ala Meguiars sin. Og gjøre det samme på dørlistene, hvis de også er av plast, eller kjøre noe voks hvis de er av metall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør1 Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Jeg sliter med å få bort de grå stripene etter at vannet har fordampet. Det ser fint ut når det er vått, men de kommer tilbake etter tørking. Det beste ville være å beholde mattheten i plastikken. Med Turtle cockpitshine blir det "fettete" og jævlig. Funker Meguiars sin spray bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrikken Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Det funker veldig dårlig for meg med Meguairs Cockpit shine, de grå stripene etter vask går ikke vekk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hav med vaske gjøre alt rent, så tar du deretter på slik spray du tar på dekkene for å få whetlook? må jo funke fint det? Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hav med vaske gjøre alt rent, så tar du deretter på slik spray du tar på dekkene for å få whetlook? må jo funke fint det? Blankt og j*vlig blir det i alle fall... og suger til seg støv. Jeg sprayer NXT Tech Protectant i en fuktig klut og tørker med det. Gir en perfekt "original" finish uten at det blir blankt eller fett. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør1 Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Blankt og j*vlig blir det i alle fall... og suger til seg støv.Jeg sprayer NXT Tech Protectant i en fuktig klut og tørker med det. Gir en perfekt "original" finish uten at det blir blankt eller fett. Se der ja!! Takk til deg, Kazzper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Se der ja!!Takk til deg, Kazzper! NP ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg