Grytten88 Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Det er det, utrolig artig og cruse i fin være med denne :) Har fått bestillt vaske/polere/vokse kemikaljer i dag for 1000-1500 ,- + ei poleringsmaskin. Blir bra å få bilen fin i lakken :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Fått rubba bilen, friska opp plasten og diverse. Med andre ord klargjøring til våler i helga :) Fikk tatt noen bilder av bilen. Ingen fotograf, men syntes et par av de ble ganske stilige :) I morra kommer plast bredderene på + full rens av intriør. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Nydelg bil:) hva slags felger er det som sitter på??? og hva er prisen på de??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Nydelg bil:) hva slags felger er det som sitter på??? og hva er prisen på de??? TT Parabol;) Pleier og ligge tilsalgs på finn.no.. Så noen her om dagen til 3 lapper:) Kjøpe 19" av meg du vettu!:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 3tusen???? Det var billig, jeg betalte vel 7k med continental dekk. da var felgene pussa opp.. Felgene kommer orginalt fra en audi tt.. ps bolt sirkel 5x100 så må ha adapter eller vr6 understell.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Fin bil! Sikkert deilig å ha i disse soldager :-) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Flott bil!:) Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Hehe ja 19" på golfen:) tror jeg må stå over den as,, blir som golf 3 med buffalo sko det as;) haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Fikk ikke tatt noen bilder på våler, noen som tok noen? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Fant ut i går at jeg har kommet på 3.plass under katogorien golf 2/ golf 3, på hoved treffet på våler. Måtte stikke før premieringen. 3. Magnus, 661 (58 poeng) Litt teit bilde.. Har vært på BT i dag og fått ordnet godkjenning av senkingen. Fyrte på vinterdekk, høyna bilen noe brutalt og tok av front leppa. Jeg målte fra gjengene på senkesettet og det var 10 cm fra bunn og opp til låse muttern : eek : Skrur ned osv i morra.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Et bilde fra våler Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg