Gå til innhold

NoLimit`s A4 Avant S-Line

Ranger emnet


stigare

Anbefalte innlegg

  • Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gi gjerne tilbakemelding på hvor mye du fikk av senkeskålene.

 

Hadde satt VELDIG pris på før og etter-målinger, da dette lett kan avgjøre om jeg kjøper eller ei :)

 

Skal gi tilbakemelding jeg da jeg har fått på dem. Men er vel tvilsomt at jeg får gjort det før vintern. :)

 

 

Flott bil, NoLimit.. Syns det var lenge siden jeg hadde sett deg, til jeg så denne. ;)

 

Utrolig nydelig bil:)

 

Takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke stort her for tiden, men har hvertfall fått skiftet to av dekkene nå så nå er det lik dim rundt hele.

Tryggest det med tanke på Quattro`n ;)

 

235/30/20 rundt om nå. Byttet ut nankang dekkene med Falken dekk. EN GOD DEL bedre å kjøre på og mye mindre støy.

 

Noen som har 18" vinterdekk å selge forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I såfall, skal JEG ha de! :D

 

hehe flere som er på utkikk etter billige dekk skjønner jeg ;)

 

Har jo noen 17" vinterfelger også som er så å si helt nye.

Men har mer lyst til å sette på vinterdekk på 18" felgene jeg har til overs.

Jeg får forhøre meg litt rundt her på lillehammer om noen får tak i noe billig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss heller si det sånn da, at hvis du finner noen 18", så kan jeg kanskje se på de 17" dine. Har 15" på vinterdekka nå...

Kjører foresten på 17" på sommerdekka også. Hadde vært knall å gått opp et par hakk der også, men huskjøp står litt i veien for det.

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss heller si det sånn da, at hvis du finner noen 18", så kan jeg kanskje se på de 17" dine. Har 15" på vinterdekka nå...

Kjører foresten på 17" på sommerdekka også. Hadde vært knall å gått opp et par hakk der også, men huskjøp står litt i veien for det.

 

7000,- og 17" er dine. ;)

Helt nye og bra vinterdekk.

(usikker på om de i hele tatt ble brukt forrige vinter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7000,- og 17" er dine. ;)

Helt nye og bra vinterdekk.

(usikker på om de i hele tatt ble brukt forrige vinter)

 

Hmm.. Hvordan ser de ut da? Tenker nok jeg kanskje heller skaffer nye sommerfelger til neste år, og bruker de jeg har til vinterfelger.

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår