Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hehe, er jo gøy til å ha å leke seg med da :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hehe, er jo gøy til å ha å leke seg med da :D Er mest for showbruk jeg tenkte. Sette dem på når jeg stiller ut bilen. Men for all del er sikkert gøy å leke seg med også. Og GARANTERT populært for onkel blå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Sto en pen mercedes med det på streetmeeten her i byen.. var jævlig stilig :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Kanskje litt harry men fikk nesten lyst til å bestille meg slik her: Click me! hehe :D Jeg har et ubrukt sett liggende :) Aldri fått montert det fordi jeg ikke aner hvor jeg kan sette det hen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg har et ubrukt sett liggende :) Aldri fått montert det fordi jeg ikke aner hvor jeg kan sette det hen. hehe ja det er jo litt kult. Men tviler på at jeg noen gang kommer til å montere noe slik gitt.. Passer vel best på en japse med masse glassfiberstyling og vinger i alle retninger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Synes det er drit fett jeg =P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Synes det er drit fett jeg =P Ja syns vel det selv også men vet ikke helt om jeg tør å ha slik på bilen min :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 hva tror dere? Beholde ASA 20"? Eller kjøpe Tomason TN4 20"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg synes Tomason felgene passet bedre til bilen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg synes Tomason felgene passet bedre til bilen. Ja jeg er stygt redd for at dette kommer til å gå ut over lommeboka mi gitt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Tomason, ingen tvil! :) Og du skal ikke klage over lommeboka kompis, haha! :D Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Blitser sier du?;p hihi:D Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Tomason, ingen tvil! :) Og du skal ikke klage over lommeboka kompis, haha! :D Ja jeg detter mer og mer mot Tomason selv også, men er veldig i tvil da. ;) hehe nei jeg bør vel ikke klage over lommeboka mi jeg fremfor deg... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Blitser sier du?;p hihi:D WTF is that? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 WTF is that? :P Det er Onkel blå blitser:p Hadde en video også av dem, men har vist slettet den på Photobucket.. Lego syntes det var altfor harry:p Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg