_eSOo_ Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 helt ærlig nja :) fant meg vel heller en kjørbar høyde og har den dær men er kjkt med muligheten :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hva skal man ellers med justerbart? ;) Neida, jeg har kun justert min opp igjen til vintern på 1 av bilene jeg har hatt med justerbart. Men kjekt å ha sjansen til det. Sommerstuk og vinterstuk ;) For å få akkurat den høyden man vil, og fordi det ofte er en del bedre muligheter for stivhets-, og hardhetsjustering på ett justerbart ett? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 For å få akkurat den høyden man vil, og fordi det ofte er en del bedre muligheter for stivhets-, og hardhetsjustering på ett justerbart ett? Jepp kan si det slik :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Da er bilen levert for toning! Spent nå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Gleder meg til resultatet! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Da var bilen hentet fra toning av ruter! Ble meget fornøyd selv :D Har vel gjort alt jeg hadde planer om å gjøre med bilen nå. Men blir nok til at jeg kjøper justerbart senkesett for å få den bittelitt lavere ;) Tok bare et KJAPT bilde tidligere ikveld av hvordan det ble. Får litt feil inntrykk av dette på bilder selvsagt. Og bedre bilder kommer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Dritbra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 *missunnelig* :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Stygg som juling! neidaaa :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Stygg som juling! neidaaa :D :deng hehe :P Takk! Satser på å få tatt litt bedre bilder av bilen nå om ikke lenge. Neste lønn går til kjøp av digitalt speilreflekskamera vet jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Da har jeg vasket og polert bilen så ble det litt nye bilder igjen da. Fortsatt det kjedelige dårlige kamera men ser da litt mer om hvordan det ble med toning :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Liiiitt til senk nå, og fjerning av skvettlappene så er faktisk denne bilen perfekt! (I mine øyne) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Liiiitt til senk nå, og fjerning av skvettlappene så er faktisk denne bilen perfekt! (I mine øyne) Senkesett blir nok snart bestilt ;) Men skvettlappene blir nok aldri fjernet. Vil ikke ha steinsprut oppover hele siden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 :wonder: Er det så stor forskjell på S-line sidelister vs S4 sidelister at jeg bør bytte dem ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Er ikke store forskjellen på dem faktisk.. Så om det er verdt det vet ikke jeg. Er dyre deler. Forresten, stiller du på Våler til helgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg