stigare Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Du hadde jo kjemefin bil da!!!! :) Selge etter sesongen eller? :) :) Takk for det :) Salg etter sesongen? vel... dette er en quattro. Så sesongen starter i desember da snøen kommer ;) hehe. Men.. jeg kan alltids bli overtalt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Da er toning bestilt. ;) To be continued... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Noen som har peiling på hvor mye senkeskåler senker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Edit: Leste jo heeelt feil. haha :P 10-20 mm senker de :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Edit: Leste jo heeelt feil. haha :P 10-20 mm senker de :) Ja er vel det som sies.. men en kamerat har satt på sin og den ble 3cm lavere... og det kan bli litt for mye :P Enda en god grunn til å bestille justerbart ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Såpass ja, kan bli litt mye om vinteren det gitt. Så mye greiere å kunne justere opp og ned =) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Jeg har da Quattro så jeg kan da være snøplog og jeg ;) Men ja, poeng der. Blir nok justerbart på denne bilen og ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 justerbart er absolutt å anbefale ja :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 justerbart er absolutt å anbefale ja :) Jepp I know. :) Hatt det på de 3 siste bilene mine. Kjekt å kunne skru opp og ned som man selv vil. Skulle hatt luft ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 tja luft hadde vært snasent det men hvordan er det med stivheten egentlig Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 tja luft hadde vært snasent det men hvordan er det med stivheten egentlig Ingen aning. Aldri hatt. og kommer neppe til å ha. Koster for mye ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 joa er dyrt nok :) trur egentlig ikke det kan bli stivt nok iforhold til ett skikkelig justerbart Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Luft er jo ikke stivt i hele tatt, litt mere show og komfor enn du får med justerbart. Og - driver dere seriøst og skrur disse settene opp og ned mellom årstidene? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Luft er jo ikke stivt i hele tatt, litt mere show og komfor enn du får med justerbart. Og - driver dere seriøst og skrur disse settene opp og ned mellom årstidene? Yup :) Opp om høsten og ned om våren. Ellers kommer jeg meg ikke frem på vinteren :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Luft er jo ikke stivt i hele tatt, litt mere show og komfor enn du får med justerbart. Og - driver dere seriøst og skrur disse settene opp og ned mellom årstidene? Hva skal man ellers med justerbart? ;) Neida, jeg har kun justert min opp igjen til vintern på 1 av bilene jeg har hatt med justerbart. Men kjekt å ha sjansen til det. Sommerstuk og vinterstuk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg