Gå til innhold

Trenge hjelp med tattoovering

Ranger emnet


SNAP

Anbefalte innlegg

Hei eg ska tattoovera meg den 13, og slite med og finna motiv.

Så eg lure på om det er noen som kan hjelpa meg??

Eg har planer om og ta ein tattovera att huden er opprevet att det ser ut som att foten er ein robot.Så er det noen som har bilder så vil eg bli glad.

 

Mvh Christer

Christer Handeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du er ute etter heter Bitecnic lrno slikt..

 

Menne duh, hvorfor har du booka time UTEN å vite hva du skal

tattovere? Det slår ikke meg som fryktelig smart egentlig.

:: Civic VTi :: LINK

x - '96 Celica T20

x - '96 Civic EJ9

 

"Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga det er sykt lang vente tid for og tattoovera meg. og eg bestilte og håpte eg sku ha ett motiv klart til den 13.

Eg veit ka eg vil ha men slite med og få det ned på papir

 

Hvis du vet hva du skal ha er det bare å fortelle det til tatoo folka, de lager sikkert no fresht til deg når du forteller ideen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en titt her: http://www.tattoofinder.com/find_tattooDB.asp?txtKeyword=biomechanical&Ktype=1&txtIsAdult=yes&NewSearch=yes

 

Er mange sider med tattos der.

 

noen jeg fant ved et google søk:

BioMechArm.jpg

BioMechanic_Design_in_Color_II_small_578808315203.jpg

 

Det første bildet syns jeg var gasnke rått, hvis du bare tar med et bilde til av revet hud slik at dem kan lage revet hud foran det første bildet så hadde det vært rimelig rått. ;)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår