bikkers Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 får prøve meg på en liten tråd om bilen min jeg også da. bilen var jeg å handlet av en trivelig kar på gjøvik for ca 2 uker siden. det er sikkert noen av dere som kjenner den igjen.... bilen er en 1984 mod golf c med 122.000 på telleren. ellers er det bredet stålfelger rundt hele bilen, justerbart senkesett, klarglasslykter, osv. håper på noen innspill på hva jeg kan gjøre videre med den. Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Grattis med superfet zweier :D IKKE GJØR en dritt mer med den .... perfekt som den er ;) kanskje fjerne sidespelene Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Grattis med fet bil:) Lakker den nedre listen på grillen.. Sleng ut flere bilder;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Hvor får man bredda stålfelger og hva koster det? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Hvor får man bredda stålfelger og hva koster det? 1. Dra på skroten og finn deg passende objekter, f,eks 14 eller 15" 2. Lever felgene på et maskineringsverksted og få dem til å bredde dem til du blir fornøyd Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Utolig rå bil, tror ikke det er så mye å gjøre med denne engentlig, bakfelgene var litt i det breieste laget for min smak men :P 9-9.5'' holder Eneste jeg ville gjodt var å skaffet meg en golf gti grill med den røde stripen rundt, tror det ville blitt pent. Ville også byttet ut den chromdelen på dørhåndakene med sort plast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 e ville lakkert baklyktan røde.. evt kjøpt noen røde.. rødebaklyker er pent på sølvfarge.. (rødt er pent på mye :) Men uansett, gratulere med en stilig bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 niiice ikke mer å si :D Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Tøff den der! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Nydelig bil, behold den slik. Eneste jeg kunne vurdert å gjort er å bytte blinklysene i framfangeren til hvite, da alle andre lykter er hvite. 88' dører hadde blitt pent, men dette vil igjen drepe litt av sjarmen til bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Nydelig bil, behold den slik. 88' dører hadde blitt pent, men dette vil igjen drepe litt av sjarmen til bilen. 88? forskjellen er? uansett, rå bil! men, ligger den litt på rumpa? :O Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 88? forskjellen er? Jeg tenker på de dørene som kom i 88, uten delt rute, med speilet fremme ved A-stolpen. Dette vil gjøre bilen litt mer clean, samtidig som den dreper litt av sjarmen.. Smak og behag :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 takker for mange positive svar. for å begynne med -88 dører er det rimelig uakktuelt med tanke på selve look`en på bilen. ellers så er hvite/klare blinkere bestilt. bilen står i skråbakke på noen av bildene slik at det ser utsom den er lavere bak enn forran. bak felgene er 9" eller 9,5". felgene er forresten tilsalgs til riktig pris. den svarte lista under grillen blir nok ikke lakert da bilen er lakert i en spesiell grå-blå farge. panser bh er forresten bestilt til bilen. :titties: Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Jeg tenker på de dørene som kom i 88, uten delt rute, med speilet fremme ved A-stolpen. Dette vil gjøre bilen litt mer clean, samtidig som den dreper litt av sjarmen.. Smak og behag :P hmm, mente de kom i 90 jeg.! men ok. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg