ActiveX Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Potta har røket på bilen.. Noen annen måte å få dette fikset på utenom å sveise? Er selve røret som går fra motoren og til den første boksen, som går under bilen. Det er knukket av. Er forøvrig snakk om en Toyota Carina DX II. Bråker noe sykt.. Trenger tips ;D Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Du kan karnsje bruke et skjøtestykke. Et litt tykkere rør med to slangeklemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Du kan karnsje bruke et skjøtestykke. Et litt tykkere rør med to slangeklemmer Vil det fungere? Trodde først at noe av gummi slag kanskje ville fungere, men da ville det kanskje smelte av(?)... Men, nå som jeg tenker meg om, så er det helt inni der hvor det er sveist på den boksen det har røket. Men, nå skal jeg ikke si det helt sikkert..Iallefall hvis ikke, skal jeg prøve med en sånn skjøtestykke med klemme. Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg