Fjerdejuni Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Som dere har skjønt så har jeg vært på let etter bil en stund og nå har jeg endelig tatt en avgjørelse. Dette er bilen jeg henter 11.juni, HISTORIKK: 01.05.2008: Bilen bestilt fra Tyskland gjennom Ferdinand-Motor AS: http://www.ferdinand-motor.no 16.05.2008: Bilen ankommet Norge. BILDER: (Tatt med mobil, DÅRLIG kvalitet) DETALJER OM BILEN: Mini Cooper S (new model) 2.700 km Laser Blue Metallic/White Roof Leather Punch Carbon Black Trim Panels brushed Aluminium Options: 2RP Crown Spoke Alloy Wheels 210 DSC 226 Sport Suspension 249 MF Steering Wheel 255 Sport Steering Wheel 314 Heated Windscreen Washer 327 Hood Stripes (White) 346 Chrome Line Exterior 384 White colored Wheels 403 Sunroof 481 Sport Seats 494 Heated Seats 520 Fog Lights 522 Xenon Lights 534 Climate Ctrl 563 Light Package 6FC Radio CD "Boost" 872 Chili Package 896 Daylight K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Nice. Grattis :D Import eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 ferdinand motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Ok... Ble det dyrt? :) Har lyst på Lotus Exige som Ferdinand har for salg på finn.no Men dessverre litt dyr :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Svarer samme som deg, diskuterer ikke pris. Men jeg kan fortelle at jeg tror jeg har fått en veldig fin pris. Så nå må jeg bare holde meg unna netthandelen :) K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hehe... Pass på så du ikke blir hekta. Klør i fingrene bare jeg har tilgang til internett. Burde fjernet tilgang til internett på jobb & hjemme :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Vel, med tanke på annenhåndsverdi tror jeg at jeg kommer til å holde meg langt unna trimming. Eventuelt nytt eksosanlegg og luftfilter, men ikke noe mer avansert enn det. Bilen skal også senkes 2 cm. :) Men man vet aldri, plutselig ender jeg opp med en totalt uorginal en. K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hmm... Jeg tenkte akkurat det samme når jeg kjøpte min bil. Men klarte ikke holde meg unna litt trimming.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Såvidt jeg har forstått så er det enklere å trimme første gen MCS enn motoren som har turbo. Men det dukker vel opp etterhvert. Hvordan er dine erfaringer med Jæger? K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Det blir nice, grattis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Såvidt jeg har forstått så er det enklere å trimme første gen MCS enn motoren som har turbo. Men det dukker vel opp etterhvert. Hvordan er dine erfaringer med Jæger? K Tja... Har lite peil på den nye turbomotoren egentlig. Jæger er ok de, men de er dyre (ingen overraskelse egentlig). Litt irritert over varierende kunnskap på delelageret om deler til Mini'en. Håpløst å få service der også. Laaang ventetid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Gratulerer med ny bil:D Fineste fargen på den nye modellen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 TAKK! Ja jeg liker fargen, men tror jeg kommer til p lakke speil og tak sort samt bytte felger etterhvert. Syntes det blir litt for mye hvitt :) Men kanskje jeg blir vant til det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Liker best med hvitt jeg da, men som de sier: smaken er som baken:) Uansett så er det en kjempefin bil!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Ryker garanti på bilen om man bytter CAI og eksos? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg