Gå til innhold

1998 audi a4 quattro

Ranger emnet


Michalsen

Anbefalte innlegg

dette kunne du lest på al3x sin stikky tråd (tråd nr. 2);)

6.1

Q: Hva bør jeg se etter når jeg skal kjøpe en A4 (B5)?

A:

- Se om bilen har fulgt servicene

- Pass på bærearmene/broene/kulene er i orden (disse er ganske svake på tidligere utgaver av A4)

- Samme som i punktet over gjelder for forstillingen

- Foringene kan være ganske tørre, da blir det mye knirkelyder. Kan løses ved bytte av foringer eller smøring av de gamle

- På modeller med aircondition sitter rørene ganske lavt under bilen, kan være lurt å se at de ikke er skadet

- Luftmassemåleren er en svakhet, tåler ikke så mye. Pass på at denne ikke er gåen, gjelder spesielt hvis bilen har/hatt montert åpent luftfilter med olje

- Pass på at alle de elektriske tingene fungerer (el. vinduer, klimatronic panelet på biler med AC osv.)

- Grenrøret på 1.8T kan sprekke, pass på at det er helt

- Pass på at turboen er i god stand hvis du skal ha en

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
dette kunne du lest på al3x sin stikky tråd (tråd nr. 2);)

6.1

Q: Hva bør jeg se etter når jeg skal kjøpe en A4 (B5)?

A:

- Se om bilen har fulgt servicene

- Pass på bærearmene/broene/kulene er i orden (disse er ganske svake på tidligere utgaver av A4)

- Samme som i punktet over gjelder for forstillingen

- Foringene kan være ganske tørre, da blir det mye knirkelyder. Kan løses ved bytte av foringer eller smøring av de gamle

- På modeller med aircondition sitter rørene ganske lavt under bilen, kan være lurt å se at de ikke er skadet

- Luftmassemåleren er en svakhet, tåler ikke så mye. Pass på at denne ikke er gåen, gjelder spesielt hvis bilen har/hatt montert åpent luftfilter med olje

- Pass på at alle de elektriske tingene fungerer (el. vinduer, klimatronic panelet på biler med AC osv.)

- Grenrøret på 1.8T kan sprekke, pass på at det er helt

- Pass på at turboen er i god stand hvis du skal ha en

 

Flink du er !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil du har der! grattis!

hvilke stil skal du kjøre da? less is more eller bling?

får du deg en chip så har du plutselig en helt annen motor :D

 

hehe.. blir vell ikke så mye bling på den nei! chipp skal man ha!skal vell kjøpe ny eksos øyelokk og vinge +++ en del småting som skal på! nye lykter osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår